10

بازدید شبانه شهردار شیراز از پروژه پل مولوی بزرگراه شهید استوار

  • کد خبر : 38206
  • 24 مرداد 1402 - 20:56
بازدید شبانه شهردار شیراز از پروژه پل مولوی بزرگراه شهید استوار
شهردار شیراز در بازدید شبانه عمرانی از پروژه‌ پل مولوی بزرگراه سردار شهید استوار، گفت: این پروژه به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر، به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت برای اتمام به‌موقع است.

آونگ پرس ، محمدحسن اسدی در ادامه بازدیدهای شبانه عمرانی از پروژه‌های شاخص شهرداری، از پروژه پل مولوی بزرگراه سردار شهید استوار بازدید و اظهار کرد: محور بزرگراه شهید استوار در منطقه ۷ شهرداری شیراز و حدفاصل بزرگراه خلیج‌فارس تا میدان نصر به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در دو باند رفت‌وبرگشت است.

بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز؛ با بهره‌برداری از این پروژه تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین، از محور شرقی و جنوبی شیراز تسهیل شده و به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر قلمداد می‌شود.

او گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح می‌توان به بهبود وضعیت زیست‌محیطی شیراز، رشد مؤلفه‌های ایمنی، گسترش زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل و مواردی ازاین‌دست اشاره کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز به عملیات بتن‌ریزی بخشی از پل مولوی در مسیر بزرگراه اشاره و افزود: بخش نخست بتن‌ریزی فونداسیون پل مولوی، با حجم ۳۱۰ متر مکعب اجرایی شد و در ادامه عملیات، آرماتوربندی و بتن‌ریزی بخش دوم فونداسیون و ستون‌ها آغاز خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: همزمان با اجرای فونداسیون‌ها و ستون‌ها، عملیات ساخت ۴۰ عدد تیر پیش‌ساخته به طول هر عدد ۱۵.۴۰ متر شامل آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی نیز در حال اجراست.

او گفت: تلاش مدیریت شهری برای بهره‌برداری و افتتاح از این پروژه مهم برای رسیدن به ایام‌الله دهه فجر است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با تقدیر از اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اضافه کرد: این سازمان پروژه‌های بزرگی را شروع کرده و پروژه‌های قابل‌توجهی در حال اجرا دارد.

اسدی با بیان اینکه اجرای هرچه زودتر پروژه‌ها یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است تا به نتایج مطلوب که همان رضایت مردم و ایجاد امیدآفرینی بوده، برسیم، گفت: ازاین‌رو نوبت شب را نیز در این پروژه‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم تا عملیات اجرای پروژه‌ها تسریع شده و به‌موقع تحویل شود.

شهردار کلان‌شهر شیراز از همه دست‌اندرکاران، پیمانکاران و کارگران عزیزی که در ۲۴ ساعت شبانه در حال فعالیت هستند، تقدیر و تصریح کرد: شهرداری این کلان‌شهر در شرایط فعلی، پروژه‌های شاخصی به‌طور هم‌زمان در حال اجرا دارد که این در مقایسه با ادوار قبل متمایز بوده و قابل‌مقایسه نیست و امید است با حمایت شورای اسلامی شهر و اهتمام کارکنان شهرداری در این مسیر بیش‌ازپیش خدمات‌رسانی کند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.