4
تذکر علیرضا پاک فطرت به وزیر کشور:

لطفاً به وظایف خود به درستی عمل کنید؛ چرا اجازه ورود اتباع غیر مجاز بیگانه به داخل کشور را می دهید؟

  • کد خبر : 38214
  • 25 مرداد 1402 - 20:36
لطفاً به وظایف خود به درستی عمل کنید؛ چرا اجازه ورود اتباع غیر مجاز بیگانه به داخل کشور را می دهید؟
نماینده اول مردم شریف شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور گفت: وزارت کشور باید در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری به عمل آورد و اجازه ندهد اتباع بیگانه بدون مدارک معتبر وارد کشور شوند.

آونگ پرس ، دکتر علیرضا پاک فطرت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) گفت: دشمن باید بداند این ترورها هیچ خللی در اراده مردم نسبت به انجام فرایض دینی ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: مردم شیراز در دهه اول محرم امسال با بیش از پانصد هیات مذهبی در سراسر شهر به عزاداری پرداختند و هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء تا اذان صبح در هیات‌های عزاداری با نظم خاصی سینه‌زنان وارد حرم می‌شدند لذا طبیعی بود که دشمن نمی‌توانست این همه شور حسینی را ببیند.

وی تاکید کرد: این نوع ترورهای کور هیچ ارزش نظامی ندارد، همچنین داعش در وقت نماز به نمازگزاران حمله کرد و این نشان از ضعف و پلیدی این گروه تروریستی دارد. جا دارد از هیات‌های مذهبی تشکر کنم که برای زنده نگه داشتن عاشورا با تمام توان و ۲۴ ساعته پای کار بودند و تمام داشته‌ های خود را پای کار آوردند و در سراسر شهر موکب داشتند تا پذیرای عزاداران حسینی باشند.

در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری بعمل آید

علیرضا پاک فطرت با تشکر از پرسنل حفاظت و پرسنل انتظامی حرم شاهچراغ بیان کرد: این پرسنل به موقع وارد عمل شدند و اجازه ندادند که تروریست وارد صحن مطهر حرم شود.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: وزارت کشور باید در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری به عمل آورد و اجازه ندهد اتباع بیگانه بدون مدارک معتبر وارد کشور شوند؛جناب وزیر کشور اقتصاد کلانشهر شیراز از طریق توریسم فرهنگی، مذهبی و درمانی است لذا با این اتفاقات اقتصاد شهر نابود خواهد شد و نتیجه آن بیکاری و فقیر شدن مردم شیراز خواهد بود، بنابراین لطفاً به وظایف خود به درستی عمل کنید.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38214

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.