11
با حضور مدیرکل محیط زیست استان فارس؛

خانه محیط زیست در موسسه آموزش عالی هنر شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 38391
  • 30 مرداد 1402 - 20:36
خانه محیط زیست در موسسه آموزش عالی هنر شیراز افتتاح شد
مراسم افتتاح خانه محیط زیست با حضور پورشیرزاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در موسسه آموزش عالی هنر شیراز برگزار شد.

مدیرکل محیط زیست فارس در مراسم افتتاح خانه محیط زیست در موسسه آموزش عالی هنر از این نهاد آموزشی برای رویکرد محیط زیستی تقدیر و تشکر کرد و گفت: محیط زیست در هنر ، سهم و جایگاهی ویژه دارد و اگر بتوانیم امروزه مسائل محیط زیستی را از دیدگاه هنری نگاه کنیم بسیار اثر گذار خواهد بود.

پورشیرزاد در ادامه به افتتاح خانه های محیط زیستی اشاره کرد و این ابتکار نو و خلاقانه سازمان را بسیار اثر بخش دانست و افزود: مسائل محیط زیست را به مردم بسپاریم و مکانی باشد برای رفت و آمد مردم برای بیان و نظر و همچنین ایده پردازی که امیدوارم این مشارکت ها خروجی ملموسی داشته باشد.

در ادامه ، دکتر علیرضا برازجانی، معاون اجرایی موسسه آموزش عالی هنر شیراز عنوان کرد: دانشگاه مشتاق است در فعالیت‌های محیط زیستی که امروزه وظیفه همه است با مشارکت همه اساتید و دانشجویان انجام پذیرد.

دکتر برازجانی ، موسسه آموزش عالی هنر شیراز را پیشرو در رشته های هنری دانست که در این زمینه دغدغه مند هستند و اشاره به نخستین جشنواره عکس هنر شیراز کرد که رویکردی کاملا محیط زیستی داشته است.

وی یادآور شد که در جشنواره مد و پوشاک در رشته طراحی لباس که توسط دانشگاه انجام شد از مواد بازیافتی برای طراحی لباس استفاده شده است.

خانه محیط زیست در موسسه آموزش عالی هنر شیراز افتتاح شد

در ادامه محمدجواد آرمان مهر، عکاس محیط زیست و محمود معصومی مدیر گروه عکاسی دانشگاه دیدگاه های هنری و محیط زیستی را عنوان کردند.

در پایان این مراسم، خانه محیط زیست توسط عطا پور شیرزاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس و دکتر علیرضا برازجانی به نمایندگی از دانشگاه افتتاح شد.

 

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.