5

جزئیات دستگیری قاتل سه نفر در مرودشت

  • کد خبر : 38483
  • 31 مرداد 1402 - 13:11
جزئیات دستگیری قاتل سه نفر در مرودشت
فردی که مرتکب سه قتل شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس مرودشت دستگیر شد.

آونگ پرس ، خفرمانده انتظامی شهرستان مرودشت سه شنبه ۳۱ مرداد در تشریح این خبر گفت: روز ۲۸مرداد فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر رابا سلاح کلت کمری کشته و فرار می‌کند.

سرهنگ فرشید زینلی با بیان اینکه بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۴۸ساعت، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز از او کشف کنند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیرشده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با  جلب رضایت اولیای دم  از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ساله به قتل جوان ۲۶ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش ۲۶ و ۲۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38483

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.