3

نجات کارگر سقوط کرده درون قیف دستگاه بتن سازی در شهرک گلستان 

  • کد خبر : 38801
  • 04 شهریور 1402 - 16:23
نجات کارگر سقوط کرده درون قیف دستگاه بتن سازی در شهرک گلستان 
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از سقوط یک کارگر ساختمانی از ارتفاع به درون قیف دستگاه بتن ریزی خبر داد و گفت: با تلاش تیم امداد و نجات آتش نشانی شیراز کارگر از قیف خارج و به مرکز درمانی منتقل شد.

آونگ پرس ، هادی عیدی پور گفت:صبح امروز ۴ شهریورماه یک کارگر در شهرک گلستان شیراز حین کار به دلیل نامعلومی از ارتفاع به درون قیف دستگاه بتن‌ریزی محل کار خود سقوط کرد و دچار حادثه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد:در ساعت ۰۸:۲۵ صبح ،طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاهای ۸ و ۲۴ و ۲۲ را به همراه گروه امداد و نجات کوهستان به محل حادثه در شهرک گلستان اعزام شدند.

وی بابیان اینکه در این حادثه یک کارگر هنگام کار با دستگاه بتن سازی ناگهان درون قیف سقوط می کند افزود:بر اثر این حادثه شخص تا ناحیه سینه و گردن درون قیف گیر کرده و زیر ماسه گرفتار می شود که با سرعت عمل تیم های عملیاتی شخص مورد نظر با استفاده از تجهیزات تخصصی از داخل قیف دستگاه بتن سازی خارج و به محل ایمن انتقال داده شد .

عیدی پور اظهار داشت:در این حادثه شخص از ناحیه کمر و پا دچار آسیب شده بود که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.