2

استاندار فارس: از سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 38818
  • 04 شهریور 1402 - 21:25
استاندار فارس: از سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی حمایت می‌کنیم
استاندار فارس گفت : از سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی حمایت می‌کنیم .

استاندار فارس در دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی که با حضور سرمایه گذران شهرستان‌های مرودشت، زرقان، بیضا، پاسارگاد، ارسنجان و سپیدان در شهرستان مرودشت برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی، باغی و دامی دارد، از سرمایه گذاری در زمینه ایجاد صنایع حمایت می‌کنیم.

محمد هادی ایمانیه افزود: با توجه به اینکه در ۶ شهرستان های فارس کشاورزی و باغداری رونق دارد و با هدف جلوگیری از خام فروشی محصولات، سرمایه گذاران را دعوت به سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در جریان سفر امروز به شهرستان مرودشت مصوب شد که یک شهرک صنعتی جدید و عمدتا برای صنایع تبدیلی ایجاد شود و این آمادگی را داریم در پنج شهرستان زرقان، بیضا، پاسارگاد، ارسنجان و سپیدان نیز از راه اندازی چنین شهرکی حمایت کنیم.

او اظهار کرد: این شهرستان‌ها هم در زنجیره ارزش مواد غذایی اعم از کشاورزی، باغداری، دامداری و مرغداری و هم با توجه به برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی در زمینه گردشگری می‌توانند موفق باشند.

استاندار فارس گفت: در حوزه گردشگری باید برخلاف تبلیغات و معرفی نادرست و خلاف واقعی که غربی‌ها از کشورمان داشته و دارند، کشور و استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن را به دنیا معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگران بسیاری در کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.