3

۹۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت سال جاری در استان فارس به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 38858
  • 05 شهریور 1402 - 17:33
۹۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت سال جاری در استان فارس به بهره برداری می رسد
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: 936 پروژه گازرسانی با اعتبار 2 هزار و 204 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در استان فارس به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی خواهد شد.

آونگ پرعلی اکبر میدان شاهی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۹۳۶ پروژه گازرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در استان فارس به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی خواهد شد و گفت: در هفته دولت سال جاری ۲ شهر جویم و رستاق و همچنین ۶۳ روستا گازرسانی می شود که ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی ۴۱ روستا و ۵۰۰ صنعت در هفته دولت انجام می شود، تاکید کرد: گازرسانی به ۳۳۰ واحد صنعتی در این مدت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون چهار شهر، ۲۳۸ روستا و یک هزار و ۵۰۶ صنعت گازرسانی شده است، اضافه کرد: ۱۲۷ هزار و ۵۶۶ مشترک به مشترکین شرکت گاز اضافه شده و ۶۵ هزار و ۸۲۸ فقره علمک گاز، نصب و همچنین سه هزار و ۲۷۵ کیلومتر شبکه گذاری شده است.

میدان شاهی با یادآوری این مطلب که با برنامه ریزی هوشمندانه و چابک و تاثیرگذار در خلق ثروت استان فعالیت کرده ایم، افزود: فعالیت های ما باعث مهاجرت معکوس به روستاها انجام شده است و در راستای محیط زیست توجه بیشتری داشته است.

وی با اشاره اینکه ۶ خط انتقال از فارس عبور می کند و استان به عنوان کریدور انرژی محسوب می شود، اضافه کرد: میزان بهره مندی جمعیت شهری ۹۹ و ۶ دهم درصد گازرسانی شده است و اگر بودجه تامین شود سه شهر باقی مانده دهرم، بنارویه و کوره تا پایان سال گازرسانی می شود که تمام شهر ها گازرسانی خواهد شد.

وی گفت: میزان بهره مندی گازرسانی به روستا ها ۹۸ درصد است که تا پایان سال به همه روستاهای مشمول گازرسانی خواهد شد.

میدان شاهی با یادآوری این مطلب که میزان بهره مندی صنایع از نعمت گاز ۸۸ و چهار دهم درصد است، افزود: تا پایان سال ۹۴۳ صنایع باقیمانده تعداد قابل توجهی تا پایان سال گازرسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه فارس به عنوان استان معین برای گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان معرفی شده است، اضافه کرد: برای فعالیت در استان سیستان و بلوچستان از بودجه همان استان استفاده می شود و گازرسانی به ۲ شهر اسماعیل آباد و خاش، گازرسانی به ۱۲۰ روستا، نصب ۱۲ هزار علمک گاز در زاهدان، اجرای پروژه ۱۸ هزار انشعاب در خاش و گازرسانی به چهار شهر شامل میرجاوه، ریگ ملک، نوک آباد و ده رئیس در حال اجرای پروژه است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.