4

جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت شد

  • کد خبر : 39010
  • 07 شهریور 1402 - 22:24
جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت شد
مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر از ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت خبر داد.
آونگ پرس ،  علی‌اصغر طاهری باب اناری گفت: از آنجاکه شهرستان خفر دارای آب‌وهوای چهارفصل بوده و به لحاظ جغرافیایی محصولات متنوعی در آن کشت می‌شود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرارگرفته است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر افزود: یکی از آن محصولات گل نرگس است که قدمتی دیرینه دارد و هرساله در فصل برداشت، جشنواره و برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌گردد که مورد استقبال گردشگران قرارگرفته است و در کنار آن محصولات‌ کشاورزی و صنایع‌دستی عرضه می‌شود.

طاهری بیان کرد: برگزاری این جشنواره گام مؤثری در جهت معرفی ظرفیت‌ها، صنایع‌دستی و سوغات خفر است. او ادامه داد: مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور انجام شد و خوشبختانه این رویداد گردشگری در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ به شماره ثبت ۰۲۰۲۱۶۲۳۹ در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است و هم زمان در هفته دولت ابلاغ شد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=39010

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.