5

معرفی مربی با سابقه شیرازی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان

  • کد خبر : 39223
  • 15 شهریور 1402 - 16:15
معرفی مربی با سابقه شیرازی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان
ستاره زارع گفت: پروانه کران خسروی، مربی با سابقه شیرازی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ١۴ سال بانوان انتخاب شد.

آونگ پرس ، ستاره زارع گفت: در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در کمپ تیم های ملی برگزار شد، با تصویب اعضای هیئت رئیسه، پروانه کران خسروی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ١۴ سال انتخاب شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال شیراز، ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی موفقیت برای پروانه کران خسروی گفت: این انتصاب نشانه شایستگی و ظرفیت و پتانسیل بالای مربیان و بازیکنان و داوری استان فارس و شهر شیراز است.

زارع در ادامه از برگزاری اردوی تیم ملی ریز ۱۴ سال به میزباتی شیراز خبر داد و گفت: اردوی ۲ روزه تیم ملی زیر ۱۴ سال از ۱۷ شهریور ماه، با حضور ۳۴ بازیکن از استان های فارس، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمان، چهارمحال بختیاری و بوشهر در کمپ ورزشگاه پوریای ولی برگزار می شود.

وی خاطرنشان شد، محل تمرین این اردوی ۲ روزه درزمین چمن باشگاه نرجس خواهد بود.

گفتنی است؛ زینب حقوردی، محدثه آقا بابایی و زهرا شاکری از چهارمحال بختیاری، سارا رهنما، نگار فریدونی، آیلین دفاعی، ساغر آذرپیما، غزل انصاری، غزل مختاری و پریا ساکی از اصفهان، فاطمه زنگاری، حدیث قاسمی، ویدا صفری، مرضیه بازیار و ستایش جعفری از فارس، حدیث مرشدی، عایشه دلدار و هلیا هاشمی از هرمزگان، فاطمه شهسواری، دینا سلیمانی و الناز حسینی از کرمان، زینب جلالی، هستی ممسنی، نسرین عباسی، آریسا تاجیک، آیتان بوداغی و سما نوروزی از بوشهر، طهورا تیموری، یاسمن امیدوند و حدیث السادات حسینی از یزد، باران نگین تاجی و ساغر پیروزمند از کهگیلویه و بویراحمد، بازیکنان تیم ملی ریز ۱۴ سال را تشکیل می دهند.

هیات فوتبال شهرستان شیراز این انتصاب شایسته را به پروانه کران خسروی و جامعه فوتبال شهرستان شیراز و استان فارس تبریک عرض می کند و از خداوند برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=39223

مطالب مرتبط

03شهریور
سردار آزمون در جام ملت‌های قطر نخواهد بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.