7

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان (کراس کانتری) در شیراز نفرات برتر خود را شناخت

  • کد خبر : 40102
  • 16 مهر 1402 - 18:57
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان (کراس کانتری) در شیراز نفرات برتر خود را شناخت
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان (کراس کانتری) که به مدت 2 روز در 2 بخش مردان و زنان در شیراز برگزار شد، نفرات برتر خود را شناخت.
آونگ پرس ، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان (کراس کانتری) که به مدت ۲ روز در ۲ بخش مردان و زنان در شیراز برگزار شد، نفرات برتر خود را شناخت.

در روز نخست که مسابقات آقایان برگزار شد، ۵۸ رکابزن در خط استارت مسابقه کراس کانتری رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان قرار گرفتند که در پایان این رقابت سخت و نفسگیر فراز شکری رکابزن باتجربه کشورمان توانست زودتر از سایرین از خط پایان عبور کند و به مقام قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ دست یابد.

در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان، فراز شکری از استان تهران، فرشید صلاحیان و نیما جمشیدی هر ۲ از استان فارس به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی جوانان بخش آقایان، سینا ربیعی از استان مرکزی، آریابد داورپناه از استان سمنان و ایلیا کاویانی از استان قزوین به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی امیدها بخش آقایان، بنیامین فنایی ازاستان آذربایجان شرقی و رامتین بیضاوی از استان زنجان، اول و دوم شدند و امیرحسین زجاجی از استان آذربایجان شرقی به مقام سوم بسنده کرد.

در بخش بانوان هم ۱۵ رکابزن دختر از ۱۰ استان در خط استارت قرار گرفتند که در پایان مسابقه امروز که در بوستان چمران استان فارس برگزار شد، فرانک پرتوآذر ملی پوش مدال آور کشورمان در بازی های آسیایی توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و روی سکوی قهرمانی کراس کانتری کشور در سال ۱۴۰۲ قرار بگیرد.

فاطمه عباسی از استان فارس نیز توانست عنوان قهرمانی رده سنی جوانان را نیز از آن خود کند.

در رده بزرگسالان در بخش بانوان، فرانک پرتوآذر از استان فارس، ملینا صابری فر از استان اصفهان و مینا صفایی زنجانی از استان زنجان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده جوانان بخش بانوان، فاطمه عباسی از استان فارس، نیایش علیزاده از استان خوزستان و الیکا یوسفی از استان اصفهان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=40102

برچسب ها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.