3

برگزاری هجدهمین مراسم تجلیل از خیرین تامین سلامت در شیراز

  • کد خبر : 40634
  • 06 آبان 1402 - 22:21
برگزاری هجدهمین مراسم تجلیل از خیرین تامین سلامت در شیراز
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: هجدهمین مراسم تجلیل از خیرین تامین سلامت در شیراز برگزار می شود و در این مراسم از 109 خیر ارجمند تجلیل می شود.

علی اکبر رامجردی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی بر اینست به سمت ساخت مراکز خیر ساز برای کمترکردن هزینه برای بیماران برویم، گفت: با شیب بیشتری به سمت بهداشت و پیشگیری حرکت خواهیم کرد و تغذیه رایگان شیر را برای مناطق محروم را راه اندازی شده است و برای حوزه سلامت دانش آموزان می توان ورود پیدا کرد.

مدیر اداره خیرین و سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: استانداری برای هزار دانش آموز تامین اعتبار کرده است و دانش آموز و تغذیه دانش آموزان در آینده اثرات خود را نشان می دهد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس اضافه کرد: تجهیز ناوگان خودرویی آمبولانس را در دستور کار قرار داده ایم و توجه به تغذیه مادران باردار هم دیگر موضوعی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با یادآوری این مطلب که از خیرین تجلیل می شود و هرچه هزینه های اقتصادی بالا می رود همان میزان هم خیرین بیشتر حمایت می کنند، تاکید کرد: در اجلاس استان مهمان از تهران و استان های همجوار خواهیم داشت یکی از اجلاس های خوب و پرثمر را برگزار خواهیم کرد.

دکتر رامجردی با اشاره به اینکه تصمیم بر این شد امسال بعد از چهار سال وقفه اجلاس هجدهم را برگزار کنیم و اجلاس نهم آبان ماه در شیراز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: از ۱۰۹ نفر از خیرین در این مراسم تجلیل می شود اما تعداد خیرین خیلی بیشتر بوده است و از سال ۹۸ تاکنون هزار و ۴۲ میلیارد تومان از سوی این ۱۰۹ عزیز خیر برای فعالیت های حوزه سلامت به مجمع کمک شده است که از این تعداد ۵۲ نفر از شیراز و ۵۷ نفر هم اهل شهرستان های فارس هستند و ۲۳ نفر این عزیزان را بانوان تشکیل می دهند و مابقی آقایان هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین هزینه توسط خیر ارجمند، فاطمه صفوی به میزان ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است، تاکید کرد: در این چهار سال ۱۲ نفر فوت شدند که در این اجلاس از آنان ذکر نام می شود.

رامجردی مسن ترین خیر را عذرا توکلی با ۹۱ ساله و جوان ترین خیر را نازنین ارشدی با ۳۹ سال عنوان کرد و اظهار داشت: مدیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در این مراسم حضور دارد و در جمع تجلیل شوندگان از خیرین چهار دانشگاه استان هم تجلیل می شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=40634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.