3

جلسه هم اندیشی شهردار صدرا و رابطین مساجد و حسینیه ها برگزار شد

  • کد خبر : 40875
  • 17 آبان 1402 - 20:02
جلسه هم اندیشی شهردار صدرا و رابطین مساجد و حسینیه ها برگزار شد
جلسه هم اندیشی شهردار صدرا و رابطین مساجد و حسینیه ها در جهت اجرای برنامه های مشترک مساجد و سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا با حضور دکتر پارسایی، شهردار صرا در دفتر وی برگزار شد.

آونگ پرس، جلسه هم اندیشی شهردار صدرا و رابطین مساجد و حسینیه ها در جهت اجرای برنامه های مشترک مساجد و سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا با حضور دکتر پارسایی، شهردار صرا در دفتر وی برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که رابطین ۱۸ مسجد و حسینیه شهر صدرا حضور داشتند درباره مسائل مربوط به حوزه فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این نشست دکتر پارسایی با اشاره به نقش غیرقابل انکار و مهم مساجد در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام و اسلام گفت : مساجد محور هستند و البته نقش روحانیت بی بدیل است و باعث خواهد شد تا با حضورشان یک شهر پویا باشد و پیشرفت هر شهری در زمینه های مختلف با فعال شدن مساجد محقق خواهد شد وامیدواریم این جلسه شروع خوبی باشد تا با با همفکری همدیگر بتوانیم تصمیمات خوبی که عملی شود و به فضای فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سایر حوزه های شهر صدرا با محوریت مساجد کمک کند.

در ادامه رابطین مساجد و حسینیه ها به ظرفیت بالای منابع انسانی خصوصا نوجوانان و جوانان در مساجد اشاره کردند و اینکه عدم زیرساخت های لازم موجب شده تا نتوانیم از این ظرفیت بالا استفاده کنیم. نبود استخر و سینما ؛ سالن های ورزشی و پارک بازی و کتابخانه از دغدغه های رابطین بود که به آن اشاره کردند.

البته تعدادی از رابطین نیزبه فعالیت های خود در حسینیه و مساجد اشاره کردند که سرکشی از خانواده های ایثارگران؛ برگزاری مسابقات مختلف در حوزه های ورزشی؛ فرهنگی و اجتماعی و تعامل با مدارس و ادارات برای اجرای برنامه ها درمناسبت های مختلف و برگزاری کلاس های آموزشی دررشته های مختلف اشاره کردند.

در پایان این نشست هم اندیشی دکتر پارسایی از اختصاص یکی از پارک ها و تجهیز آن برای بانوان و همچنین از ایجاد مکان هایی برای کتابخانه خبر داد و قول مساعد داد که تمام تلاش مجموعه را برای ترویج فعالیت ها در حوزه های مختلف مطرح شده در شهر صدرا به کار گیرد.

این برنامه با همکاری دکتر مجتبی پارسایی شهردارکه خود پیشنهاد آنرا مطرح کرده بود و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا برگزار شد و قرار است در ماه های آینده نیزبه صورت مداوم ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=40875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.