5

ساخت ۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده در شیراز

  • کد خبر : 41182
  • 29 آبان 1402 - 14:25
ساخت ۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده در شیراز
۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده در نقاط پر تردد این شهر احداث می‌شود.

آونگ پرس،رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری شیراز گفت: با امضای قرارداد میان شهرداری این کلانشهر و سرمایه‌گذار، ۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده در نقاط پر تردد این شهر احداث می‌شود.
هومان معصومی با با بیان این که احداث پل‌های هوایی عابر پیاده با هدف تسهیل و افزایش ایمنی در تردد شهروندان و توسعه زیرساخت‌های ترافیکی شهر انجام می‌شود، افزود: این پروژه زیرساختی در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تعریف شده و با ارزش بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی گفت: قرارداد اجرای پروژه‌های توسعه میدان اول و احداث میدان دوم میوه و تره‌بار شیراز، آکواریوم بزرگ شیراز، پارک آبی و احداث خیابان غذا، طی سال گذشته توسط شهرداری و سرمایه‌گذار به امضا رسیده و برخی از آن‌ها از جمله توسعه میدان اول میوه و تره‌بار و آکواریوم در سه ماه اول سال جاری عملیات اجرایی شان آغازشده است . رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه خیابان غذا نیز تکمیل شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معصومی گفت: تفاهم‌نامه سه پروژه بزرگ گردشگری باغ پرندگان، سرزمین برفی و شهر بازی و بوستان کودک نیز با مشارکت شهرداری شیراز و هیأت سرمایه‌گذاری از کشور ترکیه به امضا رسیده و مراحل اجرایی آن از سوی طرفین در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها علاوه بر کمک به تحقق جذب بودجه سرمایه‌گذاری، مطالبات شهروندان را هم تأمین کرده و می‌تواند زمینه را برای حضور گردشگران داخلی و خارجی به‌ویژه از مناطق جنوبی کشور و کشور‌های حوزه خلیج فارس، فراهم کند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: احداث شهربازی در بوستان‌های بزرگ مقیاس شهر با رویکرد توزیع متوازن امکانات تفریحی- گردشگری در مناطق مختلف از جمله بوستان نماز (منطقه ۱۱)، بوستان جنت (منطقه ۴) و احیا و راه‌اندازی مجدد شهربازی بوستان آزادی (منطقه یک) در دستور کار سازمان است که به زودی در فراخوان‌های عمومی اعلام می‌شوند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.