5

تدریس کتاب حفاظت از محیط زیست در مدارس

  • کد خبر : 42050
  • 04 دی 1402 - 17:05
تدریس کتاب حفاظت از محیط زیست در مدارس
دوچرخه‌سواری که ایران و جهان را به هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست می‌پیماید، اعتقاد دارد که این فرهنگ‌سازی باید به شکل جدی و اصولی از مدارس آغاز شود.

آونگ پرس ، در راستای فرهنگ‌سازی برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی ۴ سال در کشور، صبح روز دوشنبه، ۴ دی‌ماه آیین کاشت نهال توسط دوچرخه سوار بین‌المللی با حضور مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، سازمان آموزش و پرورش استان و جمعی از دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی امام رضا(ع) شیراز برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید این حقیقت را بپذیریم که طبیعت متعلق به نسل آینده است و همه ما وظیفه داریم که آن را حفاظت کنیم.

حجت‌الله مرادی افزود: لازم است در مدارس نحوه کاشت و نگهداری نهال به دانش آموزان آموزش داده شود تا در آینده شاهد یک نسل فهیم و محافظ طبیعت باشیم.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از طرف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس به دوچرخه‌سوار آذری زبان اهدا شد و سپس چند نهال توسط کرامت عزیززاده، مسئولان و دانش‌آموزان در فضای سبز مجتمع آموزشی امام رضا(ع) کاشته شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=42050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.