0

شرکت آبفا فارس به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۲ معرفی شد

  • کد خبر : 43721
  • 05 مهر 1403 - 16:15
شرکت آبفا فارس به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۲ معرفی شد
شرکت آب و فاضلاب استان فارس در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲، موفق به کسب رتبه برتر در شاخص بهره‌وری شد و مدیر عامل این شرکت با دریافت تندیس و لوح تقدیر از استاندار فارس و دیگر مقامات مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش آونگ پرس ، شرکت آب و فاضلاب استان فارس در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲، رتبه برتر را در شاخص بهره‌وری کسب کرد. علی شبانی، مدیر عامل این شرکت، در مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر که با حضور استاندار فارس، رئیس جشنواره و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس خود را دریافت کرد.

این موفقیت به دنبال ارزیابی‌های سازمان برنامه و بودجه استان فارس صورت گرفت. در این مراسم، دکتر ایمانیه، استاندار فارس و دبیر جشنواره شهید رجایی، از زحمات شبانی و مجموعه همکارانش قدردانی کرد.

در لوح تقدیری که به مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعطا شد، آمده است: “به پاس قدردانی از زحمات شما و همکارانتان، به موجب اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ در شاخص بهره‌وری، این لوح به شما تقدیم می‌شود.”

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.