به گزارش آونگ پرس، رضا جاویدی با اشاره به قابلیتهای جدیدی که در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیتهای جدید و منحصربهفرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارشهای شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی بهصورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزهها را باهدف ایجاد رضایتمندی شهروندان ایجاد کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز با تصریح بر قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز بهعنوان سامانهای هوشمند عنوان کرد: در این راستا رویکردهای متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظرین شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگها و خدمات فرهنگی و عمومی (گرمابهها، کشیک اصناف و…) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.
وی اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهرهگیری از ظرفیتهای ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظرین شورای شهر در ایام نوروز گزارشهایی ثبت و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزههای شهرداری ارجاع دادند.
جاویدی عنوان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافرین نوروزی و زائران سومین حرم اهلبیت(ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپها نظرات را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینههای مختلف پرداختند.