0

مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد

  • کد خبر : 44666
  • 13 اردیبهشت 1403 - 21:21
مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
طی مراسمی با حضور معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست روح اله عباسی به عنوان مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد.

به گزارش آونگ پرس ، با حضور معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد.
محمود لیایی در این مراسم با اظهار اینکه در حال حاضر جایگاه پست متناسب با ظرفیتی که استان پهناور فارس در حوزه تجارت الکترونیک دارد رشد نداشته است گفت: در این رابطه نیاز است برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی برای کاهش فاصله‌ای که نسبت به انتظار از پست استان برای پر کردن خلاء تجارتی الکترونیک وجود دارد انجام شود.

معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: در حال حاضر استان فارس در میان استان‌های دیگر کشور جایگاه خوبی در بحث تجارت الکترونیک دارد و رسیدگی به مشکلات پست استان نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان فارس برای توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه است.

لیالی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان فارس بر اساس بی‌تدبیری در پنج سال گذشته در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته بود اظهار امیدواری کرد بتوانیم این ظرفیت را در بعد قانونی برگردانیم و کمبود زیر ساخت‌های استان را از نظر فیزیکی و تجهیزات با بازگشت سرمایه اصلی به جایگاه خود برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست در خصوص تبدیل استان فارس به هاب پستی جنوب کشور گفت: استان فارس با داشتن ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه پست و به دلیل همجواری با ۶استان می‌تواند به هاب پستی جنوب کشور تبدیل شود؛ با این اتفاق خوب به جای اینکه موسولات پستی نیمی از کشور را برای رسیدن به مقصد طی کنند زمینه مناسب برای ارسال این مرسولات در مدت زمان کمتر فراهم می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات ابراز کرد: امیدواریم با هوشمندسازی و تدابیری که در این زمینه اتخاذ می‌شود هم این مسیر کوتاهتر شود و هم هزینه‌ها کاهش یابد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.