0

دستگیری رباینده دختر جوان در شیراز

  • کد خبر : 45305
  • 11 خرداد 1403 - 21:18
دستگیری رباینده دختر جوان در شیراز
رباینده دختر ۲۰ ساله در شیراز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی ۳۰ ساله که دختری جوان را ربوده و در یکی از بخش‌های اطراف شیراز حبس کرده بود، دستگیر شد.
سردار رهام بخش حبیبی افزود: ۷ فروردین امسال فردی با تهدید اسلحه وینچستر در یکی از خیابان‌های شهر شیراز یک سواری پراید متعلق به مردی جوان را سرقت می‌کند و متواری می‌شود.
وی افزود: کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارق متواری که هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود، ۲۴ اردیبهشت در یکی از محله‌های شهر شیراز دختری ۲۰ ساله را به دلیل اختلافات قبلی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل می‌کند.
سردار حبیبی خاطر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه پیگیریِ پرونده، دیروز با اقدامات فنی از محل اختفای متهم مطلع شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مرجع قضایی، سریعا به محل اختفای متهم که در یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز بود مراجعه کرده و متهم را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سطح یک می‌باشد که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ایراد ضرب و جرح عمدی و تهدید و تمرد نسبت به مامورین است.
سردار حبیبی با بیان اینکه در پیگیری بعدی دختر ربوده شده در یکی از بخش‌های اطراف شیراز به صورت صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده اش شد، گفت: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه اسلحه وینچستر و سواری پراید مسروقه کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان بدانند که اینگونه اقدامات با واکنش قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت اجازه نخواهند داد به امنیت روانی مردم خدشه‌ای وارد شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=45305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.