2
شهردار منطقه 9 شیراز :

شهرداری منطقه ۹ پیشتاز در آسفالت محلات؛ اجرای ۱۱۰ هزار متر مربع آسفالت در خرداد ماه

  • کد خبر : 45971
  • 06 تیر 1403 - 14:32
شهرداری منطقه ۹ پیشتاز در آسفالت محلات؛ اجرای ۱۱۰ هزار متر مربع آسفالت در خرداد ماه
شهردار منطقه 9 شیراز خاطر نشان کرد: از آنجایی که تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود، در این راستا بازسازی و روکش آسفالت معابر و بلوارها از جمله فعالیت‌های مستمر در شهرداری است و این مهم در خردادماه توسط معاونت عمران در معابر سطح منطقه به متراژ 110 هزار متر مربع صورت پذیرفته است.

به گزارش آونگ پرس، عبدالصالح رستم زاده با اشاره به عملیات روکش آسفالت معابر اصلی در منطقه ۹ گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات تردد شهروندان، روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از اختلال در تردد خودروها، روکش آسفالت بلوارهای منطقه در دستور کار قرار گرفته و توسط حوزه معاونت عمران در حال انجام است.

شهردار منطقه ۹ شیراز خاطر نشان کرد: از آنجایی که تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود، در این راستا بازسازی و روکش آسفالت معابر و بلوارها از جمله فعالیت‌های مستمر در شهرداری است و این مهم در خردادماه توسط معاونت عمران در معابر سطح منطقه به متراژ ۱۱۰ هزار متر مربع صورت پذیرفته است.

وی گفت :اسفالت معابر شهری پس از گذشت زمان، دیر یا زود به انواعی از تعمیر و نگهداری نیاز خواهد یافت. روسازی راه در معرض تنش های مختلفی قرار دارد که خرابی هایی به روسازی وارد می سازند. رستم زاده خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده در طول سال اجرا خواهد گردید .

وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۹ شیراز در کنار سایر فعالیت های خود اقدام به اجرای ۶۰ تن اسفالت در خرداد ماه سال جاری در محلات کرده است که عمده محلات بر اساس درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ می باشد .

رستم زاده در ادامه گفت: اقدامات عمرانی مهمی در قالب تراش و روکش، مرمت، ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی در ناحیه شکل گرفته که امید است موجب رضایت شهروندان شده باشد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=45971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.