2
شهردار شیراز تاکید کرد؛

لزوم ارتقای سیما، منظر و فضای سبز شهری با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان و نهادهای علمی

  • کد خبر : 46094
  • 11 تیر 1403 - 14:48
لزوم ارتقای سیما، منظر و فضای سبز شهری با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان و نهادهای علمی
شهردار شیراز در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اعلام کرد: ساخت و نصب المان شهری باید به روز، طبق نیاز جامعه و با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اساتید حاذق انجام شود.

به گزارش اونگ پرس، محمد حسن اسدی در این بازدید با تاکید بر نقش بالادستی و نظارتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بر مناطق یازده گانه در حوزه تخصصی خود اضافه کرد: این سازمان باید مورد توجه قرار گیرد و از نظرات متخصصین در انجام امور استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز باید برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: ضروری است ارتباط با نهادهای علمی، دانشگاه ها و اساتید خبره در حوزه های مختلف همچون فضای سبز، آبخیزداری، مبلمان شهری، سیمای شهری و … تقویت شود.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تامین منابع آبی پایدار جهت آبیاری فضای سبز گفت: استفاده از روش های نوین آبیاری و ایجاد تصفیه خانه های محلی جهت تامین منابع آبی پایدار امری حیاتی و مهم است، همچنین توسعه کمربند سبز اطراف شیراز نیز با جدیت باید دنبال شود.

اسدی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه نوسازی تمثال مبارک شهدا ادامه داد: توجه به تصاویر و تمثال مبارک شهدا به عنوان الگوهای ایثار و مقاومت اقدامی ماندگار در راستای پاسداشت ارزش های دفاع مقدس است.

وی در این بازدید که با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل انجام شد بر تکریم ارباب رجوع و برپایی میزهای خدمت جهت گفتگوی بی واسطه با شهروندان و تسریع انجام امور آنها تاکید کرد.

شهردار شیراز با اشاره به نقش بی بدیل شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز بیان کرد: اقدامات ترویجی و آموزش فرهنگ شهروندی در این حوزه می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=46094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.