1

آغازمسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ناشنوای کشور در شیراز

  • کد خبر : 46192
  • 14 تیر 1403 - 14:09
آغازمسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ناشنوای کشور در شیراز
رئیس گروه پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در سطح کشور حدود ۲ هزار ۹۰ دانش آموز استثنایی در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی در سه استان اصفهان،خراسان رضوی و فارس با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش آونگ پرس، رضا توکل در آیین اغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ناشنوای کشور در شیراز گفت: استان فارس میزبان بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر ناشنوای از سراسر کشور در رشته های ورزشی فوتسال، آمادگی جسمانی و دومیدانی است.
رئیس گروه پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: در سطح کشور حدود ۲ هزار ۹۰ دانش آموز استثنایی در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی در سه استان اصفهان خراسان رضوی و فارس با هم به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: قبل از آغاز مسابقات پسران نسز بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر ناشنوای کشور در رشته های تنیس روی میز، دومیدانی و آمادگی جسمانی در شیراز باهم به رقابت پرداختند و برترین ها هر رشته معرفی شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس نیز گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ناشنوای کشور از امروز در سه ورزشگاه شهید حمزه، حافظیه و شهدای دانش آموز شیراز  در حال برگزاری است.
خلیل عابدی افزود: دانش آموزان دختر ناشنوا نیز از ۷ تا ۱۱ تیرماه در رشته های تنیس روی میز، دومیدانی و آمادگی جسمانی برگزار شد.
وی تصریح کرد: بر اساس سند تحول برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس استثنایی علاوه بر ایجاد شور و هیجان، نوعی درمان برای دانش آموزان آسیب دیده نیز است.
عابدی اضافه کرد: شیراز گردی و زیارت حضرت شاهچراغ علیه السلام با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان استثنایی با شهر شیراز از دیگر برنامه های این تورنمنت است.
وی ادامه داد: این مسابقات ورزشی تا ۱۷ تیرماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=46192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.