6

آغاز فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به میزبانی شیراز

  • کد خبر : 46247
  • 16 تیر 1403 - 18:05
آغاز فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به میزبانی شیراز
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از آغاز فراخوان سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی کشور از 16 تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، عمحمد ثابت اقلیدی از آغاز فراخوان سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی کشور از ۱۶ تیرماه جاری خبر داد و گفت: ارسال آثار به این جشنواره از امروز ۱۶ تیرماه آغاز و شرکت کنندگان فرصت دارند آثار خود را در بخش های سینمایی، تلویزیونی، رادیویی، نمایشی، اجرای موسیقیایی، میراث دیجیتال عکس، پوستر ایده، تجارب حداکثر تا تاریخ ۱۰ شهریورماه سال جاری در سامانه https://ch-festival.mcth.ir بارگزاری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: امسال «جایزه ویژه فارس» به برترین آثار در حوزه معرفی خلاقانه میراث فرهنگی این استان تعلق خواهد گرفت و در بخش ملی این جشنواره، از صاحبان برترین آثار، با اهدای تندیس «آینه میراث»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی قدردانی می‌شود.

ثابت اقلیدی ادامه داد: جشنواره بین المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی به میزبانی استان فارس در هفت بخش برگزار می‌شود و شعار این دوره از جشنواره «ایران ما میراث ما؛ میراث ما ایران ما» تعیین شده است.

وی ادامه داد: سومین دوره‏ جشنواره‏ بین‌المللی چندرسانه‌‏ای میراث فرهنگی به میزبانی فارس که هم اکنون آغاز شده است در پاییز سال جاری پایان می پذیرد که در طول این مدت با برگزاری پیش رویدادهای متنوع فرصتی فراهم می گردد تا محتواهای لازم در سطح ملی و بین المللی برای شرکت در این جشنواره تهیه شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=46247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.