0
استاندار فارس گفت:

آمادگی حمایت از ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره سرداران را داریم

  • کد خبر : 47825
  • 19 شهریور 1403 - 23:21
آمادگی حمایت از ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره سرداران  را داریم
استاندار فارس گفت: آمادگی داریم از ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره سرداران حمایت کنیم.

به گزارش آونگ پرس، محمدهادی ایمانیه، امروز در جلسه هماهنگی دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: حال و هوای دوران دفاع مقدس که همه با هم با هم افزایی فعالیت کردند، به شهر و دیار ما بازگشته است و این هم افزایی را در دومین کنگره شاهد هستیم.

استاندار فارس گفت: هفته دفاع مقدس و هفته وحدت و روز بزرگداشت حافظ به تناسب از موضوعات کنگره استفاده شود.

وی گفت: حضور رسانه های جبهه مقاومت و قاب هوشمند از ابتکارات استان فارس است و نواقص زیرساختی را تا حدی از بین رفته است و با چند شیفت شدن می توان تا قبل از کنگره نواقص مربوط به قبور شهدا را از بین ببریم.

ایمانیه افزود: آمادگی داریم از ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره سرداران حمایت کنیم.

آیت الله لطف الله دژکام، هم گفت: توقع مردم فارس است دیدار عمومی با جمعیت مناسب در محضر مقام معظم رهبری شکل بگیرد و من هم به دفتر مقام معظم رهبری این موضوع را انتقال داده ام.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب بر موضوع بازخورد کارها توجه داشتند و همه تلاش ها بر اینست که چند دقیقه ای مخاطب را به تامل و تفکر برسانیم.

وی گفت: کارگردان و فردی که طراحی کار هنری انجام می دهد باید این حرکت را منتهی که مخاطب وادار به اندیشیدن شود چرا که جهان معاصر ما به خاطر بمباران اطلاعاتی فرصت اندیشیدن ندارد و وقتی اندیشه شکل می گیرد باعث مقابله با این مشکل خواهد شد.

امام جمعه شیراز گفت: کار اگر می خواهد واقعا انجام شود نباید برگزاری کنگره را پایان کار بدانیم و برگزاری کنگره تازه آغاز کار ماست و تمام این کارها باید دنبال شود و دبیرخانه دائمی در این خصوص شکل گیرد و دبیرخانه دائمی کنگره شهدا با شرح وظایف به صورت مستمر از گنجینه ها استفاده کند و آن را به بازخورد مورد نظر رهبری معظم انقلاب، مبدل سازد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=47825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.