2

حکم جایگزین حبس دادگاه شیراز برای متصرفین غیر قانونی اراضی ماله گاله

  • کد خبر : 47852
  • 31 مرداد 1403 - 16:33
حکم جایگزین حبس دادگاه شیراز برای متصرفین  غیر قانونی اراضی ماله گاله
رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از صدور حکم جایگزین حبس برای متصرفین غیر قانونی اراضی منطقه حفاظت شده ماله گاله خبر داد و گفت: دادگاه هر یک از این افراد متخلف را به 540 ساعت خدمات عمومی رایگان و کاشت و مراقبت از 100 اصله نهال محکوم کرد.

به گزارش آونگ پرس، مجتبی یزدان‌پناه با بیان اینکه افراد متخلف مبادرت به حفر غیر قانونی چاه در منطقه ماله گاله و تصرف عدوانی اراضی این منطقه کرده بودند افزود: ضمن پر و مسلوب المنفعه شدن چاه حفر شده، افراد متخلف می بایست زیر نظر مقام قضایی و با نظارت قاضی اجرای احکام کیفری شیراز مبادرت به کاشت ۱۰۰ نهال و مراقبت از آن نمایند.
رییس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست فارس با تقدیر از قاطعیت دستگاه قضایی و با استقبال از صدور احکام جایگزین حبس اضافه کرد: منطقه ماله گاله از جمله مناطق مهم تحت مدیریت محیط زیست است و هر گونه اقدام برای تصرف اراضی آن یا حفر چاه پیگرد قانونی دارد، متصرفین غیر قانونی باید بدانند هیچ تحرکی در این منطقه از چشم قانون دور نمی ماند.
یزدان‌پناه اضافه کرد: تامین معیشت یا کسب درآمد یا هر دلیل دیگری برای تخریب اراضی در این منطقه پذیرفته نیست، دستگاه قضایی در برابر این افراد سود جو کوتاه نمی آید و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=47852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.