2

مشارکت نیروهای محیط زیست شیراز در اطفای حریق کوهمره سرخی

  • کد خبر : 47856
  • 31 مرداد 1403 - 16:37
مشارکت نیروهای محیط زیست شیراز در اطفای حریق کوهمره سرخی
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از مشارکت نیروهای محیط زیست در کنار منابع طبیعی در اطفا حریق منطقه کوهمره سرخی خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، کامران اسلاملو با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: پس از اطلاع از یک فقره آتش سوزی در منطقه منابع طبیعی حوزه کوهمره سرخی نیروهای محیط بان منطقه حفاظت شده مله گاله در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و در کنار نیروهای مردمی و تشکل‌ها و منابع طبیعی مانع از گسترش آتش سوزی شدند.
اسلاملو رییس محیط زیست شهرستان شیراز اضافه کرد: در امر حفاظت و پیشگیری از آتش سوزی هیچ مرزی بین محیط زیست و منابع طبیعی وجود ندارد و در صورت نیاز نیروهای محیط زیست در کنار نیروهای منابع طبیعی خواهند بود و به وظیفه خود عمل می کنند.
اسلاملو در ادامه گفت : نمونه ای دیگر از مشارکت نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست چندین مورد دستگیری متخلفین قطع درخت طی گشت مشترک یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی است که امسال داشته ایم و این رویه را ادامه خواهیم داد.
این مقام مسوول همچنین از برگزاری گشت مشترک یگان ویژه حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در عرصه های طبیعی شهرستان به منظور برخورد با عوامل تخریب طبیعت،خبر داد.
وی اضافه کرد: : اداره های حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی دارای اهداف مشترکی در امر حفاظت از طبیعت و تنوع زیستی و جلوگیری از عوامل تخریب طبیعت هستند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=47856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.