2

ارائه بیش از ۵۰۰ هزار نفر-خدمت به زائرین اربعین حسینی توسط هلال‌احمر فارس

  • کد خبر : 48049
  • 05 شهریور 1403 - 15:55
ارائه بیش از ۵۰۰ هزار نفر-خدمت به زائرین اربعین حسینی توسط هلال‌احمر فارس
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از فعالیت نیروهای عملیاتی و متخصص این جمعیت در ۶ درمانگاه در مسیر طریق الحسین و شهر سامرا خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، حسین درویشی گفت: جمعیت هلال‌احمر فارس از ابتدای طرح خدمان جامع هلال احمر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) تاکنون به ۵۲۸ هزار و ۲۷۳ نفر در حوزه های دارویی، پزشکی ودرمان گرمازدگی خدمت رسانی کرده است.

درویشی در ادامه تصریح کرد: در این طرح ۲۴۰ نیروی امدادی و متخصص با تمام توان خود در ۶ درمانگاه که ۲ درمانگاه در شهر سامرا و ۴ درمانگاه با همکاری بسیج جامع پزشکی در طریق الحسین مستقر بودند؛ به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر فارس با بیان اینکه خدمات هلال احمر با هدف افزایش سطح آسایش و رضایت زوار عزیز صورت گرفت گفت: جمعیت هلال احمر استان فارس در زمینه درمانی، خدماتی از قبیل دارویی به ۱۷۱ هزار و ۳۵۰ نفر، در زمینه پیراپزشکی و پرستاری به ۱۵۲هزار و ۳۶۱نفر و درمانی به ۱۶۵ هزار و ۵۳۶ خدمت رسانی نمود، هم چنین ۳۹ هزار و ۲۶ نفر دچار گرمازدگی شده بودند که به این زائران نیز در درمانگاه های هلال احمر رسیدگی صورت پذیرفت.

حسین درویشی در پایان اضافه کرد: در طول این طرح هلال احمر استان فارس از ۱۰ خودرو آمبولانس و امدادی_عملیاتی خود با هدف کمک به انتقال بیماران به بیمارستان ها استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.