1

با حضور رئیس کمسیون عمران مجلس؛ پنج پروژه آب و فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم فارس به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 48390
  • 10 شهریور 1403 - 21:04
با حضور رئیس کمسیون عمران مجلس؛ پنج پروژه آب و فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم فارس به بهره برداری رسید
به مناسبت هفته دولت طی مراسمی با حضور رئیس کمسیون عمران و نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، پنج پروژه آب و فاضلاب در شهرستان جهرم با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آونگ پرس، در این مراسم که با حضور محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمسیون عمران مجلس و نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، محمد حسن شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، ابوالفضل پژوهش معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفا استان فارس و جمعی از مسئولین محلی، برگزار شد، پنج پروژه آب و فاضلاب در شهرستان جهرم با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

در این آیین گشایش محمد رضا رضایی کوچی طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت های شرکت آبفا فارس در شهرستان جهرم، گفت: طی سال های اخیر اقدامات اثر بخشی در حوزه ی آب و فاضلاب شهرستان جهرم صورت گرفته است.

در ادامه ی این مراسم ابوالفضل پژوهش نیز در بیان حجم عملیات انجام شده در پروژه های آب و فاضلاب گفت: به منظور تأمین آب شرب یا بهبود روند آبرسانی در ۱۰ روستای براک، آغان، اقبال آباد، جویان، حنا، تقی آباد، جدید، باغ عوض، خرم آباد و سروو، علاوه بر تجهیز یک حلقه چاه، یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و یک باب ایستگاه پمپاژ احداث شده است. همینطور قریب به ۱۳ کیلومتر خط انتقال آب، ۴۰۰ متر خط انتقال برق چاه و ۲۸ کیلومتراصلاح و توسعه ی شبکه ی توزیع در این روستاها انجام شده است.

وی اعتبار هزینه شده در حوزه ی آبرسانی را ۲۸۰ میلیارد ریال و جمعیت منتفع از این پروژه ها را بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر عنوان کرد.

معاون شرکت آبفا فارس در تشریح پروژه ی فاضلاب شهر جهرم نیز گفت: این پروژه شامل اجرای ۴ هزار و ۲۰۰ متر شبکه ی جمع آوری و نصب ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب است که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است و بیش از ۲ هزار و ۴۷۰ نفر از مزایای آن منتفع می گردند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48390

مطالب مرتبط

21شهریور
برگزاری مطلوب کنگره شهدا و یادواره شهدای مهندس
محور گفتگوها در جلسه مدیرعامل آبفا فارس و فرمانده بسیج ادارات استان

برگزاری مطلوب کنگره شهدا و یادواره شهدای مهندس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.