2
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در نشست خبری تشریح کرد:

گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴۰ صنعت در فارس به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 48437
  • 11 شهریور 1403 - 14:45
گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴۰ صنعت در فارس به  مناسبت هفته دولت
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به 6 روستا و 140 واحد تولیدی- صنعتی در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، وحید بهفر با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، خدماتی و رفاهی در هفته دولت مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی تأمین شده است و طی آیینی با حضور مردم و مسئولان افتتاح می‌شوند.
وی در تشریح این پروژه‌ها، بهره‌برداری از ۴ پروژه گازرسانی به شهرستان‌های مرکزی استان فارس و توابع آنها اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستای چاه پهن و منطقه شهید رجایی از توابع شهرستان فسا، روستای کته از توابع شهرستان خفر و شهرک احمدیه شهرستان جهرم،گازرسانی به روستاهای دوسیران، اسلام آباد تنگ شیب از توابع شهرستان کوهچنار با ارزشی بالغ بر ۵۱۹ هزار میلیون ریال از جمله پروژه‌های گازرسانی آماده بهره‌برداری می‌باشند که مجموعاً ۹۹۰ خانوار به شبکه گاز استان متصل و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس، گازرسانی به ۱۴۰ واحد تولیدی – صنعتی در سطح استان فارس با مبلغ ۹۸۰ هزار میلیون ریال را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت نام برد و گفت: با توجه به تأکید کارشناسان و مسئولان استانی جهت صنعتی شدن فارس، شرکت گاز استان نیز کمک به توسعه صنعتی استان را در دستور کار خود قرار داده است و از این رو آماده توانمندسازی و پشتیبانی صنایع فارس و استفاده از ظرفیت گاز استان در راستای این هدف می‌باشد.
طرح‌های توسعه شبکه گازرسانی در سطح استان پهناور فارس که یکی از خدمات مهم و ارزشمند این شرکت به هم استانی ها می‌باشد، نیز از دیگر پروژهای آماده بهره برداری در هفته دولت است که بهفر در همین راستا از افتتاح و اجرای ۲۸۰ کیلومتر شبکه و نصب ۸۷۰۰ فقره انشعاب در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان فارس در دو ماه نخست امسال حائز کسب رتبه نخست در نصب انشعاب در کشور شد.
وی تصریح کرد: شرکت گاز استان فارس متعهد به گازرسانی به همه مناطق و بخش‌های محروم استان بوده و امسال نیز اندک روستاهای باقیمانده استان یکی پس از دیگری به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس یادآور شد: مجموعه تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت بی‌وقفه کارکنان شرکت گاز در خدمت‌رسانی صادقانه به هم استانی‌ها در پهنه فارس در تمام ایام سال، موجب شد فارس با گازرسانی به بیش از ۹۸ درصد استان به عنوان استان سبز محسوب شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48437

مطالب مرتبط

13شهریور
کلنگ احداث پست موقت ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت”جم۲” بر زمین زده شد
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای فارس:

کلنگ احداث پست موقت ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت”جم۲” بر زمین زده شد

11شهریور
ارمغان دولت برای ۴ شهرستان استان فارس
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس خبر داد:

ارمغان دولت برای ۴ شهرستان استان فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.