2
در بازدید سرزده رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سازمان مدیریت پسماند مطرح شد؛

سلامت عمومی مردم جزء اولویت‌های شورای ششم است/ سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در مراسم اربعین در مرز شلمچه خوش درخشید

  • کد خبر : 48447
  • 11 شهریور 1403 - 15:58
سلامت عمومی مردم جزء اولویت‌های شورای ششم است/ سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در مراسم اربعین در مرز شلمچه خوش درخشید
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در مراسم اربعین در مرز شلمچه، گفت: این سازمان و مجموعه مدیریت شهری بسیار خوش درخشید و باعث آبروی مردم شریف شیراز شد و این وظیفه را بر خود می‌دانیم که با حضور در این سازمان قدردان زحمات پرسنل سازمان باشیم.

به گزارش آونگ پرس، سید ابراهیم حسینی در بازدید سرزده از سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز اظهار کرد: یکی از وظایف اعضای شورای اسلامی بازدید از بخش‌های مختلف شهرداری است که به دنبال آن نظارت و کنترل فعالیت‌هایی که در سازمان دنبال می‌شود، اتفاق می افتد.

وی با اشاره به بازدید سر زده خود از سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، افزود: این توفیق حاصل شد تا با همکاران و پرسنل پر تلاش این سازمان و نوع فعالیت‌هایی که در سازمان انجام می شود بازدید بعمل آید و ضمن خداقوت از زحماتی که نیروهای پر تلاش این سازمان دارند، قدردانی از آن ها صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در مراسم اربعین در مرز شلمچه، تصریح کرد: این سازمان و مجموعه مدیریت شهری بسیار خوش درخشید و باعث آبروی مردم شریف شیراز شد و این وظیفه را بر خود می‌دانیم که با حضور در این سازمان قدردان زحمات پرسنل سازمان باشیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سلامت عمومی مردم اشاره و اضافه کرد: سلامت عمومی مردم جزء اولویت‌های شورای ششم است و با توجه به بحث تهدیدی که در خصوص پشه ناقل آئدس و به دنبال آن تب دنگی مطرح است و این موضوع برای ما نگران کرده بود، با حضور در این سازمان تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد شهرداری شیراز کلیه اقداماتی که در این زمینه به تنهایی و یا هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی انجام داده است را در اولین فرصت در جلسه صحن شورا اعلام کند.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه یکی از عوامل احتمالی رشد این پشه ناقل در آب های سطحی جاری است، در سطح شهر به ویژه در حوزه محرومیت زدایی تلاش شد تا جمع آوری و مدیریت آب های سطحی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: یک موضوع نگران کننده در خصوص این موضوع وجود دارد که درباره خرم رود یا رودخانه خشک است که از قلب شهر شیراز عبور می کند و با توجه به اینکه مدیریت رودخانه فرصت ها و تهدیدهای زیادی دارد با مسئولان استانی این صحبت و گفت و گو صورت گرفت تا تکلیف مدیریت این مجموعه مشخص شود. چرا که اگر یک مدیریت واحد وجود داشته باشد به راحتی می توانیم ایراد و اشکالات را شناسایی کرد و مقصرین را شناخت و در صورتی که باید اقداماتی انجام شود، باید دید از چه محلی پیگیری شود.

حسینی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور شهید مرحوم آیت الله رئیسی و اعضای هیئت دولت به استان، دستور واگذاری مدیریت این رودخانه به شهرداری شیراز صادر شد. اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است و مطالبه ما این است که مسئولان استانی اگر صلاح می دانند هم به جهت مخاطراتی که وجود دارد در جوار پل پیرنیا و مسئله فاضلاب هایی که در رودخانه جاری است در این خصوص به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز کمک کنند.

وی تاکید کرد: اگر مدیریت رودخانه خشک شیراز به حوزه شهرداری واگذار شود مسئله بهداشت عمومی که یک وظیفه اصلی و اساسی است، بهتر روشن می شود و قابل پیگیری است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان اضافه کرد: باتوجه به اینکه پرداخت مطالبات و حقوق برخی از سبزبانان از سوی شرکت ها پرداخت نشده است، مقرر شد همان گونه که در حوزه خدمات شهری ماهانه حقوق پاکبانان به صورت منظم پرداخت می شود تدبیری اندیشیده شود که از ماه های آینده نیز حقوق سبزبانان هم به صورت منظم ماهانه پرداخت شود تا حمایت لازم از این قشر زحمتکش صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48447

مطالب مرتبط

26شهریور
ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری شیراز باکیفیت و زیبایی‌های بصری از هفته حمل‌ونقل سال جاری
رئیس شورای اسلامی شهر در بازدید از سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز مطرح کرد؛

ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری شیراز باکیفیت و زیبایی‌های بصری از هفته حمل‌ونقل سال جاری

26شهریور
برگزاری نمایشگاه پاییزه در بولوار بعثت و باغ جنت/ نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی به‌زودی برگزار می‌شود
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه پاییزه در بولوار بعثت و باغ جنت/ نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی به‌زودی برگزار می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.