2

مدیرعامل آبفا فارس در بازدیدی میدانی، وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان زرقان را بررسی کرد

  • کد خبر : 48547
  • 13 شهریور 1403 - 15:02
مدیرعامل آبفا فارس در بازدیدی میدانی، وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان زرقان را بررسی کرد
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس که به منظور بررسی و رفع برخی مشکلات آبرسانی به اتفاق نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به بخش رحمت آباد شهرستان زرقان سفر کرده بود، ضمن بازدید میدانی از وضعیت آبرسانی، با مردم روستای مهریان دیدار کرد.

به گزارش آونگ پرس، علی شبانی که در ادامه ی سفرهای شهرستانی خود به منظور دیدار رو در رو با مردم و رفع مشلات آبرسانی به شهرها و روستاهای استان، اینبار به اتفاق ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و کریمی مزیدی معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان فارس به شهرستان زرقان سفر کرده بود، همراه با مهدی شکرپور فرماندار این شهرستان ضمن بررسی وضعیت منابع آب و تأمین آب شرب شهرستان زرقان، از بخش رحمت آباد و روستای مهریان نیز دیدن و با مردم این بخش گفتگو کردند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در این سفر ضمن بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به مردم شهر زرقان و روستاهای تحت پوشش، روشهای کاربردی در تأمین بودجه به منظور اجرا یا تکمیل پروژه ها و طرح های آبرسانی این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی در خصوص تسریع در احداث ایستگاه پمپاژ مجموعه روستایی اکراد و نصب آب شیرین کن در روستای رحمت آباد در آینده ی نزدیک قول مساعد داد

گفتنی است ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از فعالیت های موثر آبفا فارس، در خصوص پیگیری جهت تأمین اعتبار به منظور اجرای طرح های توسعه ای آب و فاضلاب یا تکمیل پروژه های ناتمام قول همکاری داد.

گفتنی است مدیر عامل شرکت آبفا فارس در این سفر با حضور در روستای شول در مراسم عزاداری مردم این روستا به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) شرکت نمود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48547

مطالب مرتبط

22شهریور
بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان های مهر و لامرد
در جلسه مدیرعامل شرکت آبفا فارس و نماینده مردم این شهرستان مطرح شد؛

بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان های مهر و لامرد

21شهریور
برگزاری مطلوب کنگره شهدا و یادواره شهدای مهندس
محور گفتگوها در جلسه مدیرعامل آبفا فارس و فرمانده بسیج ادارات استان

برگزاری مطلوب کنگره شهدا و یادواره شهدای مهندس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.