4

نصب و راه اندازی هفت دستگاه آنالایزر کلر آزاد باقیمانده و دما، در هفت شهر فارس

  • کد خبر : 48561
  • 14 شهریور 1403 - 9:21
نصب و راه اندازی هفت دستگاه آنالایزر کلر آزاد باقیمانده و دما، در هفت شهر فارس
هفت دستگاه آنالايزر كلر آزاد باقيمانده و دما با صرف اعتباري بالغ بر ١٣ ميليارد ريال خرید وتوسط شركت دانش بنيان، در شبكه های آبرساني هفت شهر استان فارس نصب و راه اندازی شد.

به گزارش آونگ پرس،مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان فارس با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع گندزدایی منظم و مستمر آب در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی و لزوم پایش منظم میزان کلرآزاد باقیمانده توسط شرکت های آب و فاضلاب و دانشگاههای علوم پزشکی ، شرکت آب و فاضلاب استان فارس با خرید و نصب هفت دستگاه آنالایزر کلر آزاد باقیمانده در شبکه آبرسانی شهرهای لارستان، فسا، داراب، نورآباد، مصیری، کازرون و مرودشت، علاوه بر پایش بر خط این پارامتر و مشاهده میزان آن در محل نصب، قابلیت ارتباط با مرکز تله متری و ارسال پیامک کلر آزاد باقیمانده نامطلوب برای افراد تعریف شده ایجاد کرد.

ابوذر غفاری افزود: قابلیت ایجاد شده که اعتباری بالغ بر ١٣ میلیارد ریال در بر داشته است، در ارتباط با مراکز بهداشتی درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی در تطابق میزان کلر آزاد باقیمانده و تایید نتایج کلرسنجی مشترک نیز تاثیر گذار خواهد بود.

شایان ذکر است پیش از این در شهرهای آباده و اردکان و همچنین چندین مجتمع روستایی در برخی نقاط استان این سیستمها نصب و در مدار بهره برداری قرار گرفته است

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48561

مطالب مرتبط

21شهریور
برگزاری مطلوب کنگره شهدا و یادواره شهدای مهندس
محور گفتگوها در جلسه مدیرعامل آبفا فارس و فرمانده بسیج ادارات استان

برگزاری مطلوب کنگره شهدا و یادواره شهدای مهندس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.