0

بررسی طرح های هادی روستاهای شهرستان شیراز با مشارکت بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 48871
  • 20 شهریور 1403 - 19:02
بررسی طرح های هادی روستاهای شهرستان شیراز با مشارکت بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی
مهندس محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز ، میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز وکارشناسان بنیاد مسکن شیراز و جهاد کشاورزی در نشست مشترکی چگونگی شتاب بخشی به طرح های عمران روستایی را بررسی کردند.

به گزارش آونگ پرس، در این جلسه مشترک، مسائل مختلف مربوط به کاربری و طرح هادی روستاهای شهرستان شیراز مورد بررسی فنی قرار گرفت.
محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز در حاشیه این مراسم با تشریح و ترسیم سیمای توسعه و عمران روستایی شهرستان شیراز ، مشارکت جهاد کشاورزی در توسعه و عمران این شهرستان را لازم و ضروری دانست و افزود: با هم افزایی و تعامل و تاکید بر نگاه کارشناسی درتغییر کاربری ها می توان طرح های توسعه روستایی را بهتر پیش برد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه تغییرکاربری اراضی بیشتر بر روی زمین‌های زراعی بوده و موجب افزایش درآمد اقتصادی، بهبود وضعیت مساکن و معابر و افزایش ارزش زمین در روستاهای مورد مطالعه شده است گفت : در سالهای گذشته با رعایت حریم مناطق روستایی و واگذاری اراضی به زوج های جوان و متقاضیان مسکن روستایی گام های ارزشمندی در توسعه روستاها برداشته شده است.
ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز اجرای طرح بهسازی معابر ۲۰ روستا با اعتبار ۲۷۵ هزار میلیون ریال ، بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان شیراز با اعتباری بالغ بر ۲۶هزار و ۴۰۰ میلیون ریال ، واگذاری و تعیین تکلیف بیش از ۱۰۰ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و افراد واجد شرایط در روستاهای شهرستان ، واگذاری ۸ قطعه زمین جهت فضای آموزشی بصورت رایگان ، واگذاری میزان ۱۸۵۰ متر در روستای نوروزآباد جهت فضای آموزشی ، تملک بیش از ۵۰ هکتار زمین روستایی جهت تفکیک ، واگذاری به متقاضیان دارای شرایط و جوانان روستا و اخذ اسناد تملکی بیش از ۶۰ هکتار زمین را از عملکرد های شاخص این بنیاد دانست.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.