1

بازدید معاون حمل و نقل وزارت صمت و اعضاءکمیسیون اقتصادی مجلس از شرکت بونیز خودرو در شیراز

  • کد خبر : 49238
  • 29 شهریور 1403 - 19:55
بازدید معاون حمل و نقل وزارت صمت و اعضاءکمیسیون اقتصادی مجلس از شرکت بونیز خودرو در شیراز
طی مراسمی ، با حضوراحمد آقایی معاون حمل و نقل وزارت صمت ،سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ، مهدی طغیانی نایب رئیس اول، جعفر قادری نایب رئیس دوم و نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس حسن شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس ، محمد حسن اسدی شهردار شیراز و دیگر مسئولان استانی ضمن بررسی توانمندیها، نیز مشکلات شرکت بونیز خودرو، تولید و مونتاژ کشنده و کامیونت شش و هشت و نیم تن بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

به گزارش آونگ پرس، سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم بازدید شرکت بونیز خودرو در گویم شیرازگفت: هدف و رویکرد بازدیداز این مجموعه خودرویی کمک و حمایت از افزایش عمق کیفی سازی خودروهای ساخت داخل است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: شرکت بونیز خودرو با میزان سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال، ظرفیت تولید ۱۳ هزار دستگاه در سال برای تعداد ۶۵ نفر در سال اول اشتغالزایی کرده است که با تکمیل این مجموعه ظرفیت نهایی به ۵۰۰ نفر اشتغال خواهید رسید.
حمید رضا ایزدی افزود: تولیدات این شرکت یکی از محصولات مهم و تاثیر گذار در حمل و نقل آسان با اثر گذاری موثر در صنعت نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان فارس دارد.
حمید رضا ایزدی با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای صنعتی ، با رویکرد حمایت از تولید استان انجام می شود افزود : بازدید از واحد های تولیدی استان بسیار تاثیرگذار است و گره از مشکلات واحدها باز می کند که دراین بازدید از ظرفیت کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جهت تسهیل و رفع موانع تولید استفاده می کنیم‌.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49238

مطالب مرتبط

07شهریور
بهره برداری از یک واحد سنگ بری در شهرک صنعتی خرمبید
افتتاح واحد فرآوری سنگ در شمال استان فارس

بهره برداری از یک واحد سنگ بری در شهرک صنعتی خرمبید

06شهریور
بازدید از واحدهای صنعتی ، تولیدی و حل مشکلات بنگاه های اقتصادی
در سفر مدیرکل صمت فارس به شهرستان فسا انجام شد

بازدید از واحدهای صنعتی ، تولیدی و حل مشکلات بنگاه های اقتصادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.