0
شهردار کلان‌شهر شیراز:

صلابت و امنیت جمهوری اسلامی مدیون‌ از خودگذشتگی خالصانه شهدا و ایثارگران است

  • کد خبر : 49277
  • 31 شهریور 1403 - 17:48
صلابت و امنیت جمهوری اسلامی مدیون‌ از خودگذشتگی خالصانه شهدا و ایثارگران است
شهردار کلان‌شهر شیراز با حضور در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران هستیم، همان‌هایی که خالصانه برای امنیت این مرزوبوم از جان و هستی خود گذشتند تا نام ایران اسلامی با صلابت، قدرت و امنیت بدرخشد.

به گزارش آونگ پرس، محمدحسن اسدی با حضور در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد(ص)، هفته دفاع مقدس و یاد شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران را گرامی داشت.

به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری؛ این کشور و این آب و خاک مدیون رشادت و دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران و‌ صبوری خانواده آنهاست که هشت سال جانانه در جنگ حق علیه باطل از هستی خود گذشتند و از انقلاب اسلامی و‌ نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا و ایثارگران همیشه در دل‌ها زنده باشد، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران هستیم، همان‌هایی که خالصانه برای امنیت این مرزوبوم از جان و هستی خود گذشتند تا نام ایران اسلامی با صلابت، قدرت و امنیت بدرخشد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.