0

برگزاری آیین جشن هفته وحدت و بازدید از سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز با حضور معاون شهردار

  • کد خبر : 49279
  • 31 شهریور 1403 - 17:51
برگزاری آیین جشن هفته وحدت و بازدید از سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز با حضور معاون شهردار
آیین جشنی به‌مناسب هفته وحدت در سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار برگزار و‌ معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز علاوه بر حضور در آن و تبریک هفته وحدت به عنوان فرصتی برای تقویت همبستگی شیعه و‌ سنی، از قسمت‌های مختلف این سازمان بازدید و با کارکنان به گفتگو نشستند.

به گزارش آونگ پرس، آیین جشنی به‌مناسب هفته وحدت در سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار برگزار و‌ علی فراشاییان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اسماعیل اکبری مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز علاوه بر حضور در آن و تبریک هفته وحدت به عنوان فرصتی برای تقویت همبستگی شیعه و‌ سنی، از قسمت‌های مختلف این سازمان بازدید و با کارکنان به گفتگو نشستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در این آیبن با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع علمای اهل تسنن نسبت به ضرورت حفظ اصل وحدت و همدلی جامعه اسلامی و التزام به اصل همبستگى اسلامى، خصوصا بین همکاران در محیط کار تأکید کرد.

علی فراشاییان نیروی انسانی را اصلی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه شهرداری دانست و اظهار کرد؛ یکایک کارکنان شهرداری از ظرفیت بالایی برای ارائه خدمت به شهر و شهروندان برخوردار هستند.

وی گفت: تلاش ما بر این است که کارکنان شهرداری شیراز در جایگاه اصلی شغلی خود قرار گرفته و از تمام ظرفیت‌های موجود در حوزه سرمایه انسانی بهره‌مند شویم.

عبدالجلیل شریفی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز نیز ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب درخصوص این هفته ظهار کرد: امروزه دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی به کار می‌برند، اما علاج امور تکیه بر اصل وحدت میان امت اسلامی است.

گفتنی است؛ همزمان با آغاز هفته وحدت، عبدلجلیل شریفی طی ابلاغی از جانب شهردار شیراز به سمت سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز منصوب شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.