0
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رقم خورد

بازدید معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آموزشگاه ابتدایی دولتی در ناحیه سه شیراز

  • کد خبر : 49319
  • 01 مهر 1403 - 18:33
بازدید معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آموزشگاه ابتدایی دولتی در ناحیه سه شیراز
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: استان فارس همواره در علم و فرهنگ پیشقدم است البته چیزی جز این نیز از فارس انتظار نمی‌رود و ما در هر کجای شیراز که قدم می گذاریم این روحیه علمی و فضای فرهنگی را شاهدیم.

به گزارش آونگ پرس، رضوان حکیم‌زاده، در سفر به شیراز که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد از آموزشگاه ابتدایی ناحیه سه شیراز بازدید و از نزدیک با معلمان و دانش‌آموزان دیدار و گفتگو کرد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش باحضور در دبستان دولتی امام جعفر صادق علیه‌السلام گفت: این آموزشگاه نمونه بارزی از زحمات مدیران و معلمان ما در مدارس دولتی  است.
او افزود: شادی و نشاط خوبی در این مدرسه حاکم است و دانش‌آموزان با شادابی خاصی درکلاس‌های درس حاضر و آموزگاران نیز پر انرژی و بانشاط، در کلاس‌ها حاضر شده‌اند.
حکیم‌زاده گفت: استان فارس همواره در علم و فرهنگ پیشقدم است البته چیزی جز این نیز از فارس انتظار نمی‌رود و ما در هر کجای شیراز که قدم می‌گذاریم این روحیه علمی و فضای فرهنگی را شاهدیم.
او با اشاره حاکم بودن فضای صمیمی در این مدرسه گفت: معلمان تجارب ارزشمندی دارند و می‌توانند با استفاده از تجارب خود به ارتقای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان کمک کنند.
سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: از معلمان خواهش می‌کنم تک تک دانش‌آموزان برایشان مهم باشد؛ نباید آنها را دسته‌بندی کنیم. دانش‌آموزان را به رتبه‌های اول، دوم سوم تقسیم نکنیم چرا که این کار باعث ناامیدی بقیه دانش‌آموزان می‌شود.
به گفته‌ی حکیم‌زاده هر یک از دانش‌آموزان استعداد خاصی دارند و همه آنها مثل هم نیستند؛ بنابراین باید استعداد آنها را شناخت و به رشد و پیشرفتشان در همان زمینه کمک کرد تا هر کدام ستاره‌ای در آسمان علم و ادب باشند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.