0

احراز صلاحیت متقاضیان دهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

  • کد خبر : 49327
  • 01 مهر 1403 - 18:50
احراز صلاحیت متقاضیان دهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: احراز صلاحیت کاندید های هیات مدیره سازمان نظام و مهندسی ساختمان استان فارس اعلام گردید

به گزارش آونگ پرس، علیرضا مصاحب فرد افزود: بر اساس نظام نامه انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و طبق جدول زمانبندی تعیین شده، فعالیت انتخابات هیات مدیره از تاریخ پنجم خردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ادامه داد: به دنبال آن و بر اساس ماده ۶۲ آیین نامه اجرایی، بلافاصله نسبت به انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان استان اقدام و احکام دستگاه نظارت صادر شد.

او اظهار کرد: از تاریخ ۲۶ خردادماه تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ نیز پذیرش تقاضای داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان از سوی هیات اجرایی انجام شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: طی مدت مذکور ۱۳۰ داوطلب موفق به ثبت نام در سامانه انتخابات شدند که از این تعداد نیز ۸۰ داوطلب در مهلت قانونی تعیین شده مدارک مورد نیاز را تکمیل و ثبت نام خود را نهایی کردند.

مصاحب فرد افزود: پس از بررسی پاسخ استعلام های دریافتی از مراجع ذی ربط در مدت مقرر، هیات اجرایی با حداکثر آرا نسبت به احراز صلاحیت ۷۷ داوطلب از ۸۰ داوطلبی که ثبت نام خود را نهایی کرده بودند اقدام نموده و نتیجه را به دستگاه نظارت استان و فرد داوطلب اعلام کرد.

وی ادامه داد: از ۷۷ داوطلب احراز صلاحیت شده توسط هیات اجرایی، دو نفر انصراف داده و صلاحیت یک داوطلب نیز به تایید مراجع ذی ربط نرسیده است.

او اظهار کرد: صلاحیت پنج داوطلب نیز با توجه به عدم وصول پاسخ از مراجع ذی ربط، هنوز توسط دستگاه نظارت تایید نهایی نشده است.

عضو دستگاه نظارت استان فارس اعلام کرد انشاالله در روز ۱۲ مهرماه *انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مهندسان*در استان فارس شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.