0
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

میزبانی کلان‌شهر شیراز از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری

  • کد خبر : 49371
  • 02 مهر 1403 - 19:18
میزبانی کلان‌شهر شیراز از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با اعلام میزبانی این کلان‌شهر از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» گفت: این همایش فرصتی برای دیدار و گفتگوی مقامات ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است.

به گزارش آونگ پرس ، هومان معصومی از میزبانی کلان‌شهر شیراز از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری خبر داد.

وی افزود: این همایش فرصتی برای دیدار و گفتگوی مقامات ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز عنوان کرد: در این رویداد بزرگ، جمعی از سفرا، دیپلمات‌های ارشد و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های کره جنوبی، مالزی، آفریقای جنوبی، ازبکستان، قزاقستان، صربستان و رومانی، رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و تعدادی سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف، میهمان ویژه‌ شیراز خواهند بود.

معصومی گفت: این رویداد شامل بخش‌های مختلفی ازجمله امضای میثاق نامه همدلی و همکاری مدیران در راستای کاهش موانع و تسهیل و تسریع در فرآیند سرمایه‌گذاری، امضای پیمان همکاری مثلث گردشگری میان شهرهای شیراز، اصفهان و یزد، معرفی سرمایه‌گذارانی که در حال اجرای پروژه مشارکتی در شیراز هستند، کلنگ زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و پنل‌های تخصصی است که قرار است در خصوص راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری و رفع چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاران، همچنین روش‌های جدید تأمین مالی پروژه‌های شهری و هوشمندسازی، بحث و گفت‌وگو شود.

به گفته وی؛ نگاه مجموعه مدیریت شهری شیراز حمایت از سرمایه‌گذار، تسهیل روند سرمایه‌گذاری و جلب اعتماد آنها است و این سومین سال پیاپی است که شهرداری شیراز باهدف آسیب‌شناسی و بررسی راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری، شنیدن صدای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، میزبان همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری است.

دبیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری یادآور شد: در دومین دوره‌ این رویداد که سال گذشته با حضور مقامات بلندپایه دولتی، جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، هیئت‌های سرمایه‌گذاری از کشورهای چین و ترکیه همچنین مدعوینی از عراق و عمان، برگزار شد، از فاز اول پنجره واحد سرمایه‌گذاری، رونمایی و کلنگ احداث پروژه آکواریوم بزرگ شیراز به زمین زده شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.