0
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جمع راهبران آموزشی مدارس ابتدایی فارس تاکید کرد:

بهره مندی از ایده های راهبران آموزشی در دستور کار اموزش و پرورش قرار می گیرد

  • کد خبر : 49384
  • 02 مهر 1403 - 20:32
بهره مندی از ایده های راهبران آموزشی در دستور کار اموزش و پرورش قرار می گیرد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع بومی گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آونگ پرس ، رضوان حکیم‌ زاده در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان اظهار کرد: راهبران آموزشی نماد توسعه عدالت آموزشی هستند راهبران آموزشی علاوه بر تعهد و تخصصی که دارند دلسوزانه فرآیند تعلیم و تربیت فرزندان عشایر  را پیگیری می کنند.
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارند و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران هستند.
حکیم زاده تصریح کرد: برگزاری اردوی ویژه دانش آموزان عشایری بسیار مهم است و تلاش می کنیم در اولین فرصت اردوی دانش آموزان عشایری را برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: پایش عملکرد و برنامه ریزی بر اساس نتایج حاصل  از پایش و بهره مندی از ایده های خود راهبران آموزشی در دستور کار قرار می گیرد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هر کلاس درس حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشدچرا که براساس پژوهش های انجام شده یادگیری خارج از دیوارهای کلاس بسیار موثر است.
وی ادامه داد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعدادها و ظرفیت های دانش آموزان عشایری فراهم نکنیم قطعا کم کاری کردیم.
سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک افزود: موضوع بومی گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد وضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: حق الزحمه آموزگاران کلاس های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: باید احساس بالندگی و امید را در همه دانش آموزان تقویت کنیم و راهبران آموزشی به معلمان عشایری امید دهند.
مجید بذرافکن افزود: دانش آموزانی که از نظر اقتصادی ضعیفتر ازسایر دانش آموزان هستند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.
مدیر آموزش و پرورش عشایری فارس نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به پراکندگی مناطق عشایری، و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق، خدمت در بین جامعه عشایری و تعلیم و تربیت دانش آموزان عشایری کار آسانی نیست.
میثم رضا زاده چگینی افزود: کوچندگی عشایر دیگر چالش موجود در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان عشایر است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.