0

دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با فرمانده سپاه فجر استان

  • کد خبر : 49442
  • 03 مهر 1403 - 23:14
دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با فرمانده سپاه فجر استان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن حضور در سپاه فجر استان با سردار بوعلی فرمانده استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آونگ پرس ، محمودی مدیر منطقه در این دیدار ضمن اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) که فرمودند(( اگر سپاه نبود کشور هم نبود)) اظهار داشت : نقش سپاه پاسداران در پایداری کشور و مقابله با انواع هجمه های داخلی و خارجی دشمن در طول تاریخ پر برکت جمهوری اسلامی بر همگان واضح و مبرهن است.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس و شهدای بسیاری که مردم عزیزمان تقدیم ایران و انقلاب کردند ما را برا همیشه مدیون خون این شهیدان کرده است و بر خود واجب می دانیم که برای ادای دین به این بزرگوران ، سکان خدمت را که اکنون در دست داریم به بهترین شکل اداره و به مردم بزرگوار استان با سعی و تلاش مداوم خدمت کنیم.

محمودی با تاکید بر این نکته که کارکنان مخابرات منطقه فارس نیز خود را سربازان میهن می دانند، افزود: در همین راستا مخابرات منطقه آمادگی کامل جهت واگذاری و راه اندازی فیبر نوری نیروهای مسلح و همکاری های بیشتر را دارد.

در ادامه سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای مجموع بزرگ مخابرات را داریم چرا که موفقیت شما منجر به رشد و سربلندی کشور می شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.