0
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

یک پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان کوهچنار (فارس) به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 49491
  • 05 مهر 1403 - 15:25
یک پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان کوهچنار (فارس) به بهره برداری رسید
همزمان با گرامیدشت هفته ی دفاع مقدس در مراسمی با حضور علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، محمود هاشمی فرماندار و جمعی از مسئولین محلی شهرستان کوهچنار، پروژه آبرسانی به مجموعه ی روستایی پاپون بخش نودان با صرف اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آونگ پرس ، علی اکبر طحان در آیین گشایش این پروژه گفت: امروز به نام ۸ سال دفاع مقدس و گرامیداشت تمامی شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای شهرستان کوهچنار پروژه ی آبرسانی به مجموعه روستاهای پاپون، گرگدان و موردک در بخش نودان در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

جبار محمدی مدیر امور آبفا شهرستان کوهچنار نیز در بیان مشخصات فنی این پروژه، گفت: این پروژه که شامل کف شکنی ، تجهیز و مهندسی مجدد یک حلقه چاه با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان است، بیش از سه هزار نفر از اهالی روستاهای پاپون، گرگدان و موردک را از آب سالم و پایدار بهره مند می کند.

در بخش دیگری از این آیین گشایش، هاشمی فرماندار شهرستان کوهچنار نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت های شرکت آبفا استان فارس ، مردم را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.