0

برگزاری دوره آموزشی امنیت اجتماعی و مدیریت مصرف آب با حضور شرکت آبفا فارس

  • کد خبر : 49492
  • 05 مهر 1403 - 15:26
برگزاری دوره آموزشی امنیت اجتماعی و مدیریت مصرف آب با حضور شرکت آبفا فارس
دوره آموزشی امنیت اجتماعی و مدیریت مصرف آب با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل شرکت های آبفای استان فارس و شیراز و مدیران دفاتر حراست، رؤسا و کارشناسان حفاظت پرسنلی شرکت های آبفای سراسر کشور در مجموعه فرهنگی "ایثار" شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس ، مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور در این دوره آموزشی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، توسعه زیرساخت‌های امنیتی و تأمین نیروی انسانی بسیار مشکل شده که این به دشواری کار کارکنان حراست می افزاید؛ با این وجود کارکنان حراست صادقانه به خدمت رسانی ادامه می دهند.

میکائیل حسینی به امنیت آب در سطح ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: سند چشم انداز امنیت آب را تهیه و تقدیم وزیر نیرو کرده‌ایم که این مهم در تصمیمات راهبردی این حوزه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

علی شبانی مدیر عامل آبفای فارس در سخنانی با تأکید بر وسعت، تنوع اقلیم و اختلاف دمای قابل توجه در سطح استان فارس، اجرای تأسیسات و مدیریت آبرسانی را دشوار دانست و بدون رصد دقیق حراست این امر را غیر ممکن توصیف کرد.

در این دوره مدیر عامل آبفای شیراز نیز با تأکید بر حساسیت واحد حراست ابراز داشت: با توجه به وسعت شبکه آب شهری و روستایی در شهرستان شیراز، بدون پایش حراست، پروژه ها و بهره برداری از تأسیسات با مشکل جدی مواجه می شود.

گفتنی است در این اجلاس با قدردانی از عملکرد مدیران عامل آبفای فارس و شیراز، کتاب گزارش تحقیقی امنیت آب در خاورمیانه در بستر همکاری علمی و اجتماعی از طرف مدیر کل حراست شرکت مهندسی به مدیران عامل این دو شرکت اهدا شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.