0
به همت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید چمران انجام شد؛

ارائه خدمات جهادی سلامت به مردم منطقه آردخوشه (ترکان)

  • کد خبر : 49510
  • 05 مهر 1403 - 15:51
ارائه خدمات جهادی سلامت به مردم منطقه آردخوشه (ترکان)
همزمان با هفته دفاع مقدس جهادگران سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید چمران، خدمات مراقبتی به مردم منطقه ترکان شیراز ارایه دادند.

به گزارش آونگ پرس ، مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی این مرکز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، تیم جهادی سلامت بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید چمران با حضور پزشک عمومی و تیم پرستاری، با حضور در منطقه ترکان شیراز خدمات پزشکی را به اهالی این منطقه ارائه دادند.

«اسماعیل عباسی» افزود: هدف از برگزاری این اردوها را ارایه خدمات خالصانه به مردم مناطق محروم عنوان کرد و افزود: ارتقای سلامت و آموزش اصول بهداشتی از ارکان اردوهای جهادی است و در برگزاری این اردوها باید به این موارد توجه و خدمات لازم و کافی به مراجعان ارائه شود.

او با اشاره به ویزیت ها و خدمات عمومی ارائه شده به بیماران در این برنامه جهادی اضافه کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر ارایه داروی رایگان به مراجعان، ارایه خدماتی مانند اندازه گیری قد، وزن، قند خون و فشار خون به بیش از ۷۰ مراجعه کننده و ارجاع بیماران مشکل دار به درمانگاه ها و پزشکان متخصص، موجب رضایتمندی مردم این منطقه و بیماران شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.