0

جهاد کشاورزی فارس رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را در بخش تولیدی و خدماتی کسب کرد

  • کد خبر : 49543
  • 05 مهر 1403 - 21:25
جهاد کشاورزی فارس رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را در بخش تولیدی و خدماتی کسب کرد
سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در گروه تولیدی و خدماتی شناخته شد. رئیس این سازمان، مجتبی دهقان پور، بهره‌وری تولید و حفظ منابع پایه را از عوامل کلیدی این موفقیت دانست.
به گزارش آونگ پرس، مجتبی دهقان پور، رئیس سازمان، اعلام کرد که این سازمان در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان فارس موفق به کسب رتبه برتر در گروه تولیدی و خدماتی شد. او این جشنواره را فرصتی برای نمایش اقدامات نوآورانه و شاخص دستگاه‌های مختلف دانست.
دهقان پور بهره‌وری تولید، شامل افزایش تولید و حفظ منابع پایه، را از عوامل اساسی در دستیابی به این موفقیت عنوان کرد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر بخش کشاورزی در استان فارس اظهار کرد که تلاش‌های صورت گرفته، تاب‌آوری این بخش را در مواجهه با تغییرات اقلیمی و شرایط محیطی افزایش داده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد که مستندسازی فعالیت‌های نوآورانه و عوامل موثر در تولید که به بهره‌وری بیشتر انجامیده است، از دیگر عوامل کسب این رتبه برتر بوده است.
در بخش تقدیر از تیم‌های موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۲، محمد محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع، و فریده کبیری، رئیس گروه نوسازی و تحول اداری، از سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی شدند.
همچنین، در بخش تقدیر از کارمندان نمونه، خدیجه علیجانی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس به عنوان کارمند نمونه استان معرفی شد.
بیست و هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی با هدف معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان فارس در استانداری برگزار شد و به کار خود پایان داد.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.