0

درخشش اوقاف فارس در شاخص «کسب رضایت مردم از خدمات دستگاه اجرایی» در جشنواره شهید رجایی

  • کد خبر : 49590
  • 06 مهر 1403 - 16:39
درخشش اوقاف فارس در شاخص «کسب رضایت مردم از خدمات دستگاه اجرایی» در جشنواره شهید رجایی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از کسب رتبه برتر این اداره‌کل در شاخص «کسب رضایت مردم از خدمات دستگاه اجرایی» در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی استان خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، حجت‌ الاسلام سیدعباس موسوی، از کسب رتبه برتر این اداره‌کل در شاخص «کسب رضایت مردم از خدمات دستگاه اجرایی» در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی استان و ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: اداره‌کل اوقاف فارس با داشتن ۱۸ اداره و ۱۴ دفتر نمایندگی موقوفات و بقاع متبرکه استان پهناور فارس را اداره و مدیریت می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار موقوفه و ۲۰۰ هزار رقبه در استان فارس وجود دارد، افزود: همچنین یک هزار و ۴۰۸ بقعه متبرکه در استان فارس وجود دارد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: همکاران ما در اوقاف فارس، طی یکسال گذشته در راستای تسهیل امور مراجعه‌کنندگان و خدمت به ارباب رجوع بیش از ۲۰ هزار سند اجاره موقوفات با مستاجران تنظیم کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: مدیریت مجموعه بقاع متبرکه استان نیز با همکاری تعداد ۵۰۰۰ نفر از اعضای هیئت امناء و خدام بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: همواره اوقاف و امور خیریه به عنوان دستگاه حضرت سیدالشهدا (ع) شناخته شده است و به همین دلیل معتقدیم کارکنان باید خود را خادم اهل‌بیت (ع) و مردم بدانند و در زندگی و عرصه کار و فعالیت‌های اجتماعی، سیره ائمه اطهار (ع) را سرلوحه امور خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.