0

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس با محوریت مهندسی جنگ در اداره کل راه و شهرسازی فارس

  • کد خبر : 49632
  • 07 مهر 1403 - 17:30
برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس با محوریت مهندسی جنگ در اداره کل راه و شهرسازی فارس
در آستانه برگزاری کنگره 15 هزار شهید استان فارس، یادواره‌ای با محوریت نقش مهندسی در دوران دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد. در این مراسم مدیران و مسئولان بر لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و اهمیت آمادگی مهندسی برای مقابله با چالش‌های آینده تأکید کردند.
به گزارش آونگ پرس، به مناسبت نزدیک شدن به کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس که در آبان‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، یادواره‌ای با رویکرد بزرگداشت شهدا و نقش مهندسی در جنگ در اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.
ناصر رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به اهمیت الگو قرار دادن شهدا در خدمت به مردم، اقدامات این اداره برای حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از جمله تأمین زمین و مسکن، را مورد تأکید قرار داد. او همچنین از آغاز ساخت موزه دفاع مقدس به‌عنوان اقدامی برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
در ادامه، ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، با اشاره به حصر آبادان و جنگ تحمیلی، دفاع مقدس را نقطه‌ای افتخارآمیز در تاریخ ایران دانست. وی تأکید کرد که برخلاف دوره‌های گذشته، ایران در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد. همچنین، به نقش مهندسان در جنگ و ضرورت آمادگی مهندسی کشور برای جنگ‌های احتمالی آینده اشاره شد.
سردار سعید کوشکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، نیز بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های مهندسی کشور برای مقابله با تهدیدات آینده تأکید کرد و بر اهمیت ساختارهای مقاوم در برابر جنگ‌های احتمالی تصریح کرد.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.