0
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

با تلاش اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس جایگاه این استان درحوزه های مربوط ارتقاء خواهد یافت

  • کد خبر : 49641
  • 07 مهر 1403 - 18:07
با تلاش اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس جایگاه این استان درحوزه های مربوط  ارتقاء خواهد یافت
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های متعدد گردشگری استان فارس و به ویژه در شهر شیراز اشاره کردو گفت : بی تردیدی با تلاش های اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگر ی و صنایع دستی استان فارس ،جایگاه این استان درحوزه های مربوط ارتقا بیشتری می یابد.

به گزارش آونگ پرس، جعفر قادری در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های گردشگری فارس افزود: فعالیت های موثری درحوزه های گردشگری ،صنایع دستی و میراث فرهنگی درسطح استان انجام شده است و باید این فعالیت ها به سرانجام برسد تا عملکرد های مثبت صورت گرفته معرفی گردد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بامثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده در حوزه گردشگری این استان گفت : توجه به حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری باید در اولویت قرار گیرد چرا که این حوزه تخصصی تاثیر به سزایی درا فزایش سطح درآمدی و اشتغال دارد .
او ادامه داد: تنوع ، آب و هوایی از یک سو تعدد آثار تاریخی و فرهنگی و انواع گردشگری از سوی دیگر در استان فارس موجب شده که فرصت مناسبی دراین استان برای رشد و توسعه صنعت گردشگری فراهم شود از این رو باید فعالیت ها در این عرص سرعت بیشتری گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش درباره طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها، گفت: در حال حاضر تمام منابع تأمین کننده زیر ساخت‌های کشور اعتبارات دولتی است در این طرح سعی شده روش‌های غیر بودجه‌ای برای تأمین مالی در زمینه تولید و زیرساخت‌ها در کشور فراهم شود.
قادری با اشاره به قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که برای رفع مشکلات و معضلات بخش‌های تولیدی تدوین شد و در کمیسیون جهش تولید بررسی و به تصویب رسیده، گفت: ما در این طرح تلاش کردیم تا کمبود‌ها در زمینه تامین مالی در حوزه تولید و زیرساخت‌ها را برطرف کنیم و امیدواریم که بخش عمده‌ای از مشکلات حل شود.
او ادامه داد: علاوه بر پیش‌بینی سازوکارهای در این قانون، سعی کردیم با ساختارهای موجود هم بخشی از مسائل و مشکلات را رفع کنیم.
نماینده مردم شیراز وزرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: تشکیل شورای تأمین مالی وهمین طور موضوع صندوق‌های تضمین، رتبه بندی اعتباری، توسعه دامنه وثائق و همچنین تشکیل آژانس‌های جذب سرمایه‌گذار خارجی از مواردی هستند که در این طرح آمده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49641

مطالب مرتبط

05مهر
بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی فارس فردا  رایگان  است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس :

بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی فارس فردا رایگان است

05مهر
افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در هفته گردشگری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خبرداد:

افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در هفته گردشگری فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.