0

دیدار مدیر عامل شرکت آبفا فارس با نماینده مردم شهرستان لارستان در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 49656
  • 07 مهر 1403 - 22:44
دیدار مدیر عامل شرکت آبفا فارس با نماینده مردم شهرستان لارستان در مجلس شورای اسلامی
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج ، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار، در مورد آخرین وضعیت آب شرب شهرستان های حوزه انتخابیه گفت و گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش آونگ پرس ، علاء الدین بروجردی که به منظور پیگیری وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، به شرکت آبفا فارس آمده بود، با حضور در دفتر علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس ، در جلسه ای با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران این شرکت ، پیرامون وضعیت آب شرب جامعه ی شهری و روستایی شهرستان های لارستان، اوز، گراش و جویم و نیازمندی های این حوزه بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار شبانی طی بیاناتی به پروژه های آبرسانی این شهرستان ها پرداخت و افزود: شرکت آبفا فارس علی رغم موانع و محدویت های موجود، آبرسانی مطلوب به مردم فارس را رسالت خود می داند و در این مسیر از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

وی وضعیت آب شرب شهرستان های جنوب فارس به ویژه شهرستان لارستان را در نگاه شرکت آبفا فارس حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: به منظور ارائه ی خدمات آبرسانی مطلوب تر به مردم پروژه های زیادی را در سالهای گذشته اجرا کرده ایم و پروژه هایی را نیز در دست اجرا داریم که امیدوارم با تأمین اعتبار به موقع، عملیات اجرایی تعدادی از آنها در موعد مقرر به پایان برسد و در آینده نزدیک گشایش یابد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس اجرای پروژه های جدید آبرسانی را نیز منوط به تأمین اعتبارات لازم با همکاری مسئولین محلی دانست.

در این دیدار علاءالدین بروجردی نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه ی انتخابیه ی خود، به پاس اقدامات ارزنده این شرکت در امر آبرسانی به مردم این مناطق از مدیر عامل شرکت آبفا فارس قدردانی کرد و درخصوص رفع موانع و جذب اعتبارات جدید قول همکاری داد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.