0

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی فارس به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و ایثار

  • کد خبر : 49669
  • 08 مهر 1403 - 14:11
پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی فارس به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و ایثار
محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، این مصیبت بزرگ را به حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و تمامی مسلمانان آزاده تسلیت گفت و مقاومت او را الهام‌بخش پیروزی نهایی مظلومان در برابر ظلم و ستم دانست.

به گزارش آونگ پرس، در پیام محمد ثابت اقلیدی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) دبیرکل حزب الله لبنان آمده است:

*ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ*

شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان نماد و اسطوره مقاومت و ایثار، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم و فرزانه  ندای مظلومیت مردمی مسلمان و آزادیخواه را در جهانی که جولانگاه وحشیانه مزدوران و ستمگران شده است با بانگی رسا و بلند سرداد.

این مظلومیت تداعی کننده مظلومیت سرورآزادگان جهان در واقعه غم انگیز کربلاست که قلب هر انسان آزاده ای  را به درد می آورد.

امروز  ندای مظلومیت و بغض شکسته در گلوی این مردم بی گناه وزنان و کودکان بی دفاع در آماج صدای مهیب گلوله و بمب وموشک وبا دستان پلید رژیم اشغالگر صهیونیستی و همدستان روباه صفت آنها به حبس کشیده شده  وهر روز در سکوتی سهمگین شاهد جنایات وقتل وکشتار ونسل کشی افسارگسیخته این رژیم شیطان صفت  در برابر  این مردم مظلوم می باشیم.

اما درخت مقاومت هرروز راست قامت تر ازگذشته به یمن خون سرخ شهیدان  پربارتر می شود تا وعده صادق پیروزی وشکست این رژیم منحوس به منصه ظهور رسیده وستاره پیروزی طلوع کند.

سید حسن نصرالله، از پس سال ها مبارزه و استقامت   در مسیر  حقیقت و آزادگی وظلم ستیزی  شهد شیرین شهادت را نوشید و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی پیامبران و ائمه شهدا پیوست، اما عاملین این رژیم پوشالی باید بدانند که راه او همچنان ادامه دارد.

این مصیبت وارده را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر امام زمان(عج) ، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ،  مؤمنین و عموم مسلمین آزاده تسلیت عرض می نماییم.

 

محمد ثابت اقلیدی

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی فارس

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.