0

سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به داراب برای گره گشایی از مشکلات

  • کد خبر : 49693
  • 08 مهر 1403 - 21:07
سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به داراب برای گره گشایی از مشکلات
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به داراب با حضور در نشست شورای اداری بخش جنت بر حل مشکلات و مسائل جامعه شریف کارگری، کارفرمایی و تعاونگران این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش آونگ پرس، محمود کریمی بیرانوند با اشاره به اعتبارات ۵ هزار میلیارد تومانی حوزه مشاغل خانگی در کل کشور، عنوان کرد که دولت و بانک مرکزی، نگاه ویژه ای به توسعه این بخش دارند. او بر ضرورت حمایت از طرح های پشتیبان مشاغل خانگی و تسریع درخواست متقاضیان تاکید کرد و اذعان داشت که مطالبات و مشکلات مطرح شده در این نشست پیگیری خواهد شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز با اشاره به وضعیت شهرستان داراب از منظر نرخ بیکاری، یکی از راه های برون رفت از این مشکل را در توجه به بخش تعاون، جستجو کرد و یادآور شد که ارائه امتیازات و معافیت های دولت در این بخش و همچینن تعریف خط اعتباری ویژه تعاونی ها در اعطای تسهیلات و تامین وثایق، برخی مشوق های قانونی برای شرکت های تعاونی است. خداپرست، تجمیع سرمایه های خرد در راستای ایجاد سرمایه گذاری های بزرگ را در گره گشایی از مشکلات شهرها و روستاها موثر قلمداد کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.